eindtijd Musical to the max

  • Elisabeth

    Weet iemand de eindtijd van Musical to the Max?

  • db

    mmmm dacht dat dat iets over half 11 was, maar hoop dat iemand je de exacte tijd kan geven.

    d

  • TonyFan

    Als de show om 8 uur begint dan is het inderdaad om half 11 afgelopen.

    Het kan zijn dat het iets uitloopt, maar dat is niet veel, hoogstens een paar minuten.

    Veel plezier alvast. Wanneer ga je?

    Wij gaan volgende week weer.

  • moi

    goh dus er zijn nog wel mensen die erheen gaan?! :?

    wat een flop deze show… haast genant!

  • Kim

    Dat de show een “flop” is, zijn de meningen zwaar over verdeeld. Sommige theaters worden afgeblazen wegens te wenig annimo…andere zijn uitverkocht.

    Dat de show slecht loopt ligt denk ik niet aan de show zelf. Over het algemeen wordt de show goed gecommenteerd. Helaas ontbreekt het Opus One aan het maken van (goede) reclame…misschien wordt het eens tijd dat er wat aandacht wordt besteed aan de PR???

  • TonyFan

    Wat vind je er dan niet goed aan deze show?

    Liedjes, hoe het gezongen is, de cast?

  • db

    ik vond het geen flop. ga binnenkort voor de 2e keer.

    db

  • Connie

    Ik vind het wel een leuke voorstelling. Alleen heb ik een hekel aan Frans Schraven.. ;)

  • moi

    ik heb t niet gezien, dus inhoudelijk kan ik er niks over zeggen;

    maar als ik zie hoe slecht de kaartverkoop loopt en er zelfs gratis kaarten worden weggegeven om de zaal maar iets gevuld te krijgen (naast alle kortingsacties en annuleringen van shows) dan spreek ik van een flop.

  • Lara

    Haha eindelijk iemand die mijn mening deelt :P

    Ik vond hem niet echt slecht in Musical to the Max, maar veeel te overdreven met zijn gehop en gespring.. Bij Dancing through life bijvoorbeed was hij zo met het dansen en ‘grappig’ doen bezig dat het zingen echt niks was..

    Wat de show zelf betreft; een flop is het absoluut niet te noemen. Het heeft denk ik inderdaad met reclame enzo te maken, in ons programmaboek van het theater stond de show niet eens vermeld.. Kan ook komen doordat deze er later bijgekomen is, maar met een beetje promotie had de zaal een stuk voller kunnen zitten!