Anne vanavond Evita

  • Evita-fan

    Dag allemaal,

    Dacht vanavond weer heerlijk van de musical Evita te gaan genieten…..was Anne Evita……….het enige wat ik kwijt wil is…………………………Liever niet!

    Slaaplekker allemaal.

  • Susanne

    Dan heb je waarschijnlijk OF teveel verwacht (Het zou haar eerste keer zijn geweest, je kan haar niks kwalijk nemen) of je bent gewoon een teleurde Brigitte-fan ;)

  • Meja

    Ehm….of optie 3: ze was gewoon NIET goed???!!!!

  • db

    ja dat zal mooi worden je kan haar niks kwalijk nemen. ik kan niet oordelen over anne, maar ga toch echt ook maar 1 maal naar de musical. heb ik even pech als dat net iemands 1e keer is en daarom niet goed is. jammer maar helaas. zo hoort het niet te werken hoor. je mag gewoon kwaliteit verwachten.

    db

  • Susanne

    Je kan van een jong meisje, dat net is afgestudeerd niet verwachten dat ze meteen op hetzelfde niveau zit als een Pia Douwes. Ik vind het BELACHELIJK dat mensen daarop afgerekend worden. Degenen die je over het algemeen hoort zeiken zijn de Brigitte-aanhangers, (op een paar enkele uitzonderingen) die teleurgesteld zijn dat zij niet heeft gespeeld. Evita is niet zomaar een rol. Als jij die voor het eerst moet spelen, terwijl je net bent afgestudeerd, dan vind ik niet dat je daar teveel van moet verwachten.

    Daarbij, je mag iemand best niet goed vinden, maar de manier waarop jullie je meningen (niet) onderbouwen is gewoon belachelijk. Je kan op zijn minst erbij zetten dat JIJ haar niet goed VOND. Het statement Anne IS niet goed, gaat gewoon niet op. Anne heeft wel degelijk kwaliteiten, anders zouden ze haar niet gevraagd hebben voor die rol.

  • merel

    ja maar als je net bent afgestudeerd en je eigenlijk nog te jong bent voor die rol horen ze haar ook geen understudy te maken… toch? of heb ik het nou fout?

  • Marloes

    Als ze goed genoeg is, waarom niet?

  • Marijke

    Ik was donderdag getuige van de première van Anne en begrijp niets van bovenstaande afkraak-berichten. Ik was ook erg teleurgesteld dat Brigitte niet speelde (ivm keelontsteking), want ik ging speciaal voor haar nog eens naar Evita.

    Anne zette de rol echter ook prima neer. Nergens een hapering of twijfelmoment en wie niet beter wist zag er niet aan af dat het haar première was (op de bos bloemen na tijdens het slotapplaus).

    Sommigen vergeten een beetje dat ‘ervaren’ mensen ook een eerste keer met de billen bloot moesten en het komt erg kortzichtig over dat Anne daar niet mag staan omdat ze niet ervaren is. Ze heeft me blij verrast, ook al vind ik het niveau van Brigitte hoger. Je kan het een hoofdrolspeler toch ook niet kwalijk nemen dat hij/zij ziek is, die stonden er ook liever zelf.

    Als je alleen maar dom wilt mopperen omdat je geen eerste cast hebt ga dan Last Minute en bekijk eerst het castbord ipv de mensen af te kraken die evengoed een goede prestatie leverden, want dat is niet fair. Het enige alternatief bij zieken is immers de hele show afgelasten en dan balen er (minstens) 1500 mensen…

  • Marijke

    PS: Als je zo'n bericht plaatst waarom heet je dan eigenlijk Evita-fan?

    Alsof de musical niet leuk meer was omdat Anne er stond… en dat is toch echt onzin.

  • mark

    Nou zeg!

    IK heb niet beslist dat ook Anne de rol mag/kan spelen!

    Aangezien er ook voor haar gekozen is mag je toch wel een bepaald niveau verwachten toch???

    Het is een prof. voorstelling van Joop vd. Ende!!!!

    Dus ik verwacht TOPKWALITEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Er wordt hier geschreven dat het een teleurstelling was en dat ze niet erg goed bevonden wordt, nou, dat mag toch!!!!

    Ik ga volgende week vrijdag…

    Hoop niet op Anne (dat hoopte ik al voordat ik dit bericht gelezen had)