Defnitief GEEN CD EVITA herneming

  • s

    waar wij al maanden over zaten te roddelen is nu ook officeel befestigd, zie onderstaande bron musicalfan.net

    14/02 22:42 - Er gingen al eerder geruchten de ronde, maar het is nu officieel bevestigd: er komt geen nieuwe cd-opname van de musical ‘Evita’. Wegens licentieproblemen hebben ze geen toestemming gekregen de cd uit te brengen, en ondanks vele uitstelpogingen sinds december is nu defintief het doek gevallen over het idee. Wie de cd reeds heeft betaald, kan contact opnemen met Stage Entertainment via www.musicals.nl om je geld terug te eisen. Andere bedrijven zoals Bol.com hebben de kopers reeds zelf gecontacteerd over het slechte nieuws.

  • ErikB.

    Heel jammer dat er geen cd van Evita komt :(

    Heeft iemand heel misschien een bootleg cd? ;)

  • Meja

    Toch wel vreemd eigenlijk! Het hele gebeuren begon met een ontzettend goedbekeken liveshow waar wekelijks bijna 2 miljoen mensen naar keken, de musical is erg succesvol en met al deze commercie komt er geeneens een cd!!

  • Leonie

    vind het ook wel vreemd hij is zo populair de musical. En ook erg jammer :(

  • Vinaigre

    Misschien een trucje om nog meer mensen naar de theaters te krijgen?

    Zo van: als je het wilt horen, dan moet je maar een kaartje kopen.

  • Bas

    Zojuist contact gehad met Laura, voorlichting Evita Stage Entertainment ;

    Het is nog niet duidelijk of de cd er wel of niet komt, de pre-order via kanalen zoals Bol.com en Free Record shop zou worden stilgelegd. Indien je het nog wel kan bestellen in pre-order niet doen. Maar het is op dit moment absoluut niet duidelijk of er wel of niet een Nederlands Cast Album komt.

  • JV10

    kijk dat is beter nieuws:D

  • Es

    Ik snap er inderdaad niks van, weet iemand hoe die rechten werken ?

    Want als je nagaat dat het Joop was die de Abba heren over heeft kunnen halen (zo gingen de verhalen) om na de Londen cast toch een andere cd van Mama Mia in Duits en Nederlands uit te brengen. Zou die zelfde Stage Entertainment dan geen nieuwe Evita cd uit kunnen brengen. kom op Joop beetje druk uitvoeren ;)

    Ik weet zeker dat de cd als een tierelier zal verkopen, het is de cd van dit zeizoen waar ik heb meest op zat te wachten !

    Kom maar op met die CD van Evita !

  • Es

    Is de cd uberhaupt wel opgenomen al en geperst en gedrukt ?

    Ik kan me voorstellen dat dat een enorme kostenpost zal zijn, als dit allemaal al wel het geval is.

  • JV10

    ik heb gehoord dat door de stemproblemen van Brigitte Heitzer de cd opnames uitgesteld zijn.