stelling van de week in de Telegraaf

  • Vinaigre

    Terwijl de zoektocht naar Joseph voor de musical Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat in volle gang is, is de AVRO alweer op zoek naar nieuw talent. Feitelijk niet naar één, maar naar zes talentjes in de dop, die de rollen van de Von Trapp-kinderen mogen spelen in de nieuwe musical The Sound of Music.

    Net als bij voorgaande televisieaudities, waaronder Op zoek naar Evita, is het niet een deskundigenpanel dat beslist, maar de kijker thuis. Het levert weliswaar verrassende resultaten op, maar het is de vraag of de theaterbezoeker altijd het beste af is met de keuze van de kijker.

    Onze stelling van de week luidt:

    Het scouten van musicaltalenten kun je beter overlaten aan professionals

    Reageren kan tot 17.00 uur via deze link (http://bco.dubinterviewer.com/scripts/dubinterviewer.dll/Frames?Quest=100080&QW6047=107958&Resp=1516959906)

    De resultaten zijn te lezen in de rubriek Wat U Zegt TV, zaterdag in De Telegraaf op de pagina’s TVWeekeinde.

  • Mo

    Ik denk dat onze mening hierover wel bekend is….

  • Vinaigre

    Hier wel ja… maar nu biedt de wakkere krant van Nederland ons de kans om het toch een beetje aan de grote klok te hangen. Mijn advies: invullen en het liefst zo vaak mogelijk voor een lekker vertekend beeld, dat is immers bij het telefoonstemmen ook toegestaan.

  • rachel

    Los van de vraag of het nou wel of niet verstandig is, is het toch helemaal niet handig om te doen. Dit is toch alleen maar nadelig voor het aantal speelbeurten die de kinderen hebben?

  • wilma

    Dat telefoonstemmen bij kinderen vind ik helemaal vreselijk. Dat kun je ze toch niet aandoen! Ik vind het helemaal te slecht voor woorden. En dat terwijl ik normaal gesproken behoorlijk genuanceerd ben……

  • Mo

    Ik ben het met je eens, Wilma, maar kinderen weten tegenwoordig niet beter. Die kijken naar Idols, Sterren dansen op het ijs en meer van dat soort onzin en denken dat afzeiken een onderdeel van een auditieproces is. Triest maar waar.

  • ike

    Is het niet gewoon hetzelfde concept als met Ciske en Annie. Gewoon dat de audities gevolgd worden?

  • imara

    Maar daar was het toch niet het publiek die besloot wie het werd?