HSM audities

  • Saskia

    Ik lees vandaag in de Telegraaf dat de 14 jarige zoon van Andre Hazes auditie heeft gedaan voor HSM. Deze audities zijn toch voor mensen vanaf 17 jaar? Iemand enig idee hoe dit zit?

  • stefanie

    hij heeft inderdaad auditie gedaan.

    het was officieel van 17 tot 25 maar dat was meer een richtlijn, er waren ook mensen die ouder waren..

    en voor ‘bekende nederlanders’ wordt natuurlijk altijd een uitzondering gemaakt..

  • Saskia

    Bedankt voor je reactie. Ik kon het niet geloven, omdat er zo veel verschil zit tussen iemand van 14 en iemand van minstens 17 jaar. De eerste is in de meeste gevallen een kind qua uitstraling. De laatste zeker niet. Moet frustrerend zijn voor mensen die wel binnen de leeftijdsmarge passen en die geen kans krijgen omdat er teveel belangstelling is. Nou ja, het werkt nou eenmaal zo, blijkbaar.

  • Lara

    Het kind mag volgens de wet niet eens fulltime meespelen, dus hij zal echt geen rol hebben gekregen.

  • Juf tuit

    Zijn alle auditie's nu achter de rug?

  • Kitty

    ja alle audities zijn nu achter de rug.

    de finals met alles erop en eraan (cameraploeg en erwin van lambaart) waren vorige week vrijdag 1 maart, en afgelopen donderdag kreeg je telefonisch de uitslag.

    nu zijn ze bezig met contractbesprekingen ed.

  • Mo

    Met een beetje mazzel heeft ie binnen 2 maanden knobbels op zijn stembanden net als die zus van Jan Smit.

    Ik word een beetje gek van al die wannabees die niet kunnen zingen maar dat toch gaan doen omdat ze een bekend familielid hebben.