Sjakie en de chocolade fabriek

  • Bas

    Beste Lezer,

    Ik ben voor mijn school op zoek naar een Musicalscript met daarbij de liedje van Sjakie en de chocolade fabriek. Uiteraard tegen vergoeding van de kosten.

    Ik hoor graag een reactie.

    Vriendelijke groet

    Bas

  • Tim

    Je mag me mailen als je wilt. Ik heb een aantal jaar geleden script en liedteksten geschreven voor een musicalversie van Sjakie en de Chocoladefabriek voor een jeugdtheatergroep uit Brabant.

    Greetz,

    Tim

  • Geeske

    Hallo Tim,

    ik kom toevallig dut oude forumbericht van je tegen op internet. Ik ben op zoek naar een musicalversie van ‘Sjakie en de chocoladefabriek’ om als eindmusical met groep 8 te doen op school. Kun je me hierbij helpen? Ik zou graag script en muziek willen overnemen. (uiteraard tegen betaling, maar ik heb zelf ook een aantal musicals liggen waartegen ik zou kunnen ruilen als je dat leuk vindt).

    Ik hoor graag van je!

    Vriendelijke groet, Geeske

    Tim Schreef:

    ——————————————————-

    > Je mag me mailen als je wilt. Ik heb een aantal

    > jaar geleden script en liedteksten geschreven voor

    > een musicalversie van Sjakie en de

    > Chocoladefabriek voor een jeugdtheatergroep uit

    > Brabant.

    >

    > Greetz,

    >

    > Tim

  • sophie

    Hallo,

    wij willen ook graag de musical van “Sjakie” doen en zijn op zoek naar een script.

    Natuurlijk willen we daar wat voor betalen.

  • Jolien

    Hallo!

    Ook ik ben op zoek naar het script van Sjakie en de chocoladefabriek.

    Ik hoop iets van u te horen.

    Dankuwel.

  • Maaike de Vries

    Hoi Tim,

    ik weet dat deze post van een tijdje geleden is maar toch wil ik graag een poging wagen. Ik ben namelijk op zoek naar het script van ‘Sjakie en de chocoladefabriek’. Is het mogelijk dat je mij die mailt of fragmenten zodat ik hem kan bekijken?

    groetjes Maaike

  • Benjamin

    Hoi!

    Ik ben ook benieuwd naar het script. Tim, ik kan alleen nergens je emailadres vinden. Ben benieuwd of iemand dit forum nog leest!