eindtijd Musical to the max

• db

ja die frans schraven is ook niet mijn favoriet.

heb hem wel vaker in shows gezien maar heb hem nog nooit zo “irritant” gevonden als nu.

vreselijk inderdaad dat hypere gespring op dat podium.

daardoor vond ik hem net 1 van de 7 dwergen van sneeuwwitje (foei, maar wel mijn gevoel erbij)

en trouwens ook een belabberde engelse uitspraak zeg!

d

• Hasse

Frans Schraven is misschien niet de beste zanger, maar hij is een ras entertainer op het podium. Oke, sommige mensen vinden het misschien irritant, maar het grootste gedeelte van de mensen vindt het leuk wat hij doet. En kijk naar wat hij gepresteerd heeft op theater gebied. Daarbij is Frans een van de meest lieve en zachtaardige mensen die er bestaan.

Prima als je hem irritant vindt, en dat mag hier natuurlijk ook verkondigd worden want daar is dit forum voor, maar alsjeblieft wat meer respect voor ‘die Frans’ die zijn sporen ruimschoots verdiend heeft.

• amnesia

nou sorry maar ik ga van de week voor de 7e keer naar de show ik vindt het helemaal geweldig,

ik heb zelfs nof mee gemaakt hoe ze nettje oplossen als er iemand ziek is dan hebben ze wel een vervanger klaar staan ok het is niet mijn keuzen die vent der tussen te gooien maar ze hebben dat wel opgelost

dus ja

• Vinaigre

Lees je tekst nog eens door voor je iets plaatst en vergeet de hoofdletters en punten niet, dan is het voor iedereen wat makkelijker te volgen wat je schrijft.

• Flauw

Niet iedereen is zo welbespraakt as jij

http://maaikefan.hyves.nl/

• Vinaigre

Dit heeft niks met flauw te maken. Het laatste stukje is een brei aan woorden waar het volkomen onduidelijk is waar een zin begint en ophoudt. We kunnen onmogelijk van elkaar verlangen dat iedereen perfect Nederlands schrijft, we maken allemaal fouten (ik ook), maar het is een kleine moeite om een tekst even door te lezen voor je deze plaatst. Dit heeft ook niks met welbespraaktheid te maken, het is gewoon pure gemakzucht.

Overigens: ‘as’ is verbrande turf.

• TonyFan

Ook een beetje raar om eerst als Amnesia een bericht te plaatsen en dan als Flauw.

Daarbij is ‘de vent’ er niet ingegooid. Noem hem dan bij zijn naam, staat wat netter.

Dat je niet van Ben Cramer, over hem heb je het, houdt is tot daar aan toe.

Maar dankzij hem is de show wel doorgegaan.

• opus kenner

Ja, maar helaas is degene die erover gaat nogal…gierig..

Maar persoonlijk vond ik opus t beste met:

Linda, Steve, Roberto, Marjolein en Frans erin =)

• opus kenner

waarom heb je een hekel aan frans?