Anne vanavond Evita

• Meja

Ik ben het niet helemaal met je eens! Natuurlijk is er voor iedereen een eerste keer en moet ieder mens groeien en zal hij/zij beter worden naarmate de tijd verstrijkt. Maar dat betekent niet dat je mindere kwaliteit mag verwachten van een HOOFDROL in een dure productie!

Je moet gecast worden als je geschikt bent voor de rol, en dat houdt vaak in dat je al behoorlijk wat techniek en ook ERVARING in huis moet hebben: ervaring in het optreden voor veel mensen, jaren training in diverse disciplines. Wat denk je waarom de grote artiesten van nu bijna allemaal klein begonnen zijn? Een hoofdrol in een grote productie is niet voor iedere artiest weggelegd en zou ook niet zo moeten zijn!

• Marijke

Hebben jullie eigenlijk zelf al gezien hoe Anne speelt?

Ik ga het niet voor haar opnemen en ieder z'n eigen mening… maar er is de laatste tijd zoveel ophef over het evt. spelen van een iunderstudy terwijl je dan toch een goede show voorgeschoteld krijgt. Je doet alof Anne geen enkel niveau heeft en dat klopt niet, ik heb het zelf gezien.

Ik had zelf ook liever Brigitte gehad, dat zei ik al, maar dit lijkt me nog steeds de beste optie ipv de show laten vervallen. Of heb jij een betere optie?

• Marloes

Als je ‘zonder ervaring’ geen rol mag krijgen, hoe kun je die ervaring dan ooit krijgen? Anne is niet zómaar understudy geworden hoor. Jullie doen alsof ze haar maar van de straat geplukt hebben bij gebrek aan beter….

Natuurlijk baal je als je hoopt op een bepaald iemand en diegene is er niet, maar wat Marijke al zegt: De show zelf wordt er niet minder van. En alsof alles van JvdE zo geweldig en van hoog niveau is… :S

• Meja

Je leest niet wat ik schrijf..

• Vinaigre

Sunset Boulevard… Jackpot Boulevard…

• marleen

hahahaha tpkwaliteit

dat verwacht ik al jaren niet meer van SE, helemaal niet met antonie kamerling in een hoofdrol.

anne stalman vind ik een upcoming talent, die komt er wel.

• Starlight

Ik was er zelf ook bij toen Anne speelde en ik vond dat ze het echt heel goed deed. Natuurlijk zijn er mensen teleurgesteld over dat ze Brigitte niet hebben, en natuurlijk is Brigitte nog iets beter dan Anne. Wat wil je, het was voor Anne wel de eerste keer dat ze het deed, en naarmate je het vaker doet ga je nog beter in de rol zitten en groei je. Ik heb zeker een topavond gehad en ik vind Anne echt een waardige Evita! Zie haar eerst zelf maar eens in de rol voordat je oordeelt over haar kwaliteiten!

Ik hoop Anne in iedergeval nog een keer in deze mooie rol te zien!

• Meja

Waarom is het zo vanzelfsprekend dat Brigitte beter is dan Anne?

• Evita-fan

Liever geen Anne, voor mij…..dat is mijn mening.

Brigitte, liever ook niet………

Marjolein heeft mij het meest weten te bekoren!

Ik ben een Evita-fan, Evita….niet de musical Evita, of Madonna in de rol van Evita.

Ik ben gefascineerd door de persoon, icoon Evita.

Ik ga naar de musical om het verhaal van deze vrouw te zien leven.

Ik heb Brigitte gezien,

Ik heb Marjolein gezien,

Ik heb Anne gezien,

Marjolein is voor de rol van Evita mijn persoonlijke nummer 1.

De televisiestrijd om de rol van Evita heb ik niet gevolgd, ik vind dit los staan van de persoon Evita.

Dus hoe de dames toen gepresteerd hebben….?????

Mijn mening heb ik gevormd door het zien van de musical, waarin ik alle 3 de dames heb gezien als Evita.

Teleurstelling mag ik voelen, het is een emotie, die mij persoonlijk treft. Feiten staan daar los van: het was haar eerste keer, ze moet nog veel leren.

Voor mij Anne in de rol van Evita……………………………………………………………………………………………………………………………..Liever niet!

Goed weekend nog.

• AVE

Heb de show ook gezien. Anne speelde gewoon erg goed. Aan het einde kreeg ze een staande ovatie en de complimenten van diverse medespelers nog op het podium.

Ik vond de show toch wel zo strak geproduceerd, dat het niet uit maakte wie er stond:

Brigitte is een wat geraffineerdere Evita en komt makkelijker boven de soms bombastische muziek uit.

Marjolein is ver gekomen door haar veelzijdigheid. Maar een echte showdans heb je niet in deze musical.

Anne zette een Evita neer vol met emotie, een prachtige verschijning en met een mooie stem.

Anne, we hebben genoten, bedankt.