Musical Madness

• Locomotion

Hoi hoi!

wie kan mij vertellen wie of wat Musical Madness is ? Of heeft wat meer informatie over deze groep/organisatie ?

Ik heb gereageerd op een musical auditie oproep van ze, ze auditeren in de Glasbak in Almere, en ik ken ze verder niet. Hun website (www.musical-madness.nl) en hyves (musical-madness.hyves.nl) zeggen mij ook niet veel.

Wie weet iets meer? Ik ben benieuwd wie ze zijn.

Groetjes,

Locomotion

• ErikB.

Nou vergeet dat maar gauw.

Want dat is een heel slecht amateurgezelschap.

Ik heb ze ooit 3 Musketiers (Met Gekruiste Degens) zien opvoeren, en dat was echt zo amateuristisch als maar kan.

Locomotion schreef:

>

> Hoi hoi!

>

> wie kan mij vertellen wie of wat Musical Madness is ? Of

> heeft wat meer informatie over deze groep/organisatie ?

> Ik heb gereageerd op een musical auditie oproep van ze, ze

> auditeren in de Glasbak in Almere, en ik ken ze verder niet.

> Hun website (www.musical-madness.nl) en hyves

> (musical-madness.hyves.nl) zeggen mij ook niet veel.

>

> Wie weet iets meer? Ik ben benieuwd wie ze zijn.

>

> Groetjes,

> Locomotion

• J. Gerritz

Beste Locomotion,

We hebben iedereen direct teruggemaild en in februari de voorselectie bekendgemaakt.

Mocht je niets vernomen hebben dan is je aanmelding helaas niet bij ons binnengekomen en spijt ons dat.

Helaas hebben we voor The Vaults voldoende auditanten. Uiteraard kun je altijd je CV opsturen voor een volgende gelegenheid.

Wie we zijn; Professionals uit diverse werkvelden binnen de entertainment industrie.

We zijn een nieuw collectief met veel ambitie, ervaring, een nieuwe show en een frisse missie. Die we nog even geheim houden.

We vervallen juist niet in namesdropping, omdat we van onze nieuwe teams iets eigens verwachten…

Je kunt er vanuit gaan dat die namen wel aanwezig zullen zijn tijdens het tot stand komen van deze nieuwe show.

Met vriendelijke Groeten,

J. Gerritz & R.L. Wemmenhove

Musical-Madness Ltd & CV

• DesiRee

Zoals ik begrepen heb, zijn ze een heel nieuw concept begonnen bij Musical Madness. Niet meer wat het was.. We wachten aff.. Ben benieuwd. Als het net zo waardeloos is als die andere “show”..

• J.Gerritz

Beste Mensen,

We kunnen jullie verzekeren dat het iets anders, met een totaal ander team, docenten en adviseurs betreft dan waar hier naar verwezen wordt.

Als je nieuwsgierig bent, houd de site of Hyve in de gaten. Daar zal komende maanden steeds meer duidelijkheid worden verschaft.

MVG Musical-Madness Ltd & CV Productie Team