Stage

• Cato

Ik ben op zoek naar een leuke stage voor in mijn 4e schooljaar.

Weten jullie iets leuks in de theater / televisie branche?

• Mo

Welke opleiding doe je?

• Mo

Coby,

mail me even op monique.kooij@live.nl

• Mo

Sorry, Cato natuurlijk.

Maandagochtend en ik ben nog niet helemaal wakker.

• Nicoleee

Ik loop deze week stage bij het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Erg leuk!!!

Als je dan voor theater wil gaan, kan je denk ik het beste naar het conservatorium in Rotterdam. Daar hebben ze afdelingen voor musical en lichte muziek.

Succes ermee!

• Cato

Oke thanks voor de tip,

ik volg de opleiding Kunst en Cultuur en wil graag stage lopen binnen het theater. Misschien dat je ook stage kan lopen bij het Beatrix Theater?

Weet iemand dit?

Groetjes

• Martijn

Volg je die opleiding in Zwolle? Die heb ik ook gedaan en daar deden ze altijd heel moeilijk als het om stages binnen het theater ging.

• Cato

Nee ik zit in Enschede, en bij ons mag het overal.

Ik heb al geinformeerd binnen een jeugdtheaterschool op Curacao. Maar het lijkt me ook leuk om iets in A'dam ofzo te doen!

Maar heb weinig connecties daar.

• Moi

Het afgelopen half jaar heb ik stage gelopen bij Eyeworks, o.a. bij ‘Op zoek naar Evita’, een leuke combinatie tussen tv en theater en gevestigd in Amsterdam. Ik denk dat ze vanaf augustus weer op zijn naar mensen voor ‘Op zoek naar Joseph’. Houdt er alleen wel rekening mee dat het hard werken is en dat je er met 40 uur in de week niet komt.