Doet Jamai het met drugs?

  • Vinaigre

    Doet Jamai het met drugs?

    Weten Jamai en Ron Link hun seksleven spannend te houden met drugs? De verboden poppers - een vloeibaar spulletje dat lustverhogend werkt - kan Jamai in elk geval nog steeds vinden. Ook kan de musicalster tot een hoogtepunt komen zonder daarbij aan de voorkant te worden gestimuleerd… Dat verklapte Jamai in de Nationale Spuiten- en Slikkentest.

    Bron: De Telegraaf - 17 maart 2008

    Tja… ook dit is musicalnieuws naar het schijnt…

  • Meja

    Wat die Jamai in zijn priveleven doet moet íe zelf weten, maar ik hoef zijn ranzigheden ZOOOOO niet te horen!!

  • Tommey

    Door het hier te plaatsen maak jij er zogenaamd musicalnieuws van. Van mij mag de Prive sectie van de Televaag genegeerd worden. Hou je er voortaan rekening mee dat kinderen ook op dit forum komen?

  • Daan

    Ik vind het eigenlijk wel interesant…

  • Polly

    Dat was toch al bekend? Al voordat ie met Tarzan ging slingeren? Jaar terug of zo, ook in de Telegraaf trouwens, waarin ie bekend maakte dat ie gek op drugs is.

  • Tommey

    Yep. Januari 2007. Oftewel. Geen (musical) nieuws.

    Gebruik je veel drugs

    “Nou, niet veel, maar ik probeer weleens wat uit. Daar schaam ik me niet voor en ik ga er ook niet schijnheilig over doen. Ik ben twintig en nieuwsgierig.”

  • Vinaigre

    Kennelijk vindt Jamai het zelf nog steeds de moeite waard en zeer interessant om dit rond te bazuinen anders zou hij z'n medewerking niet verlenen aan zo'n programma. Ach, het is nou eenmaal een provinciaaltje uit Schoonhoven, kan ie ook niks aan doen.

    Maar je hebt wel gelijk wat gevoelige kinderoogjes betreft, aan de andere kant kan iedere puber op ieder tijdstip van de dag dit programma op www.uitzendinggemist.nl bekijken.

  • Meja

    Raar

  • Mo

    …en niet alleen dit programma. Volgens mij kunnen ze op internet nog wel meer informatie vinden als ze het willen weten.

  • Meja

    Dat moet geen reden zijn om maar overal seksuele taal en info neer te zetten, zeker niet op plekken waar je het niet direct verwacht en waarvan bekend is dat er veel jonge mensen komen, maar mijn idee!