Gezocht: Bladmuziek Mijn leven is van mij

• Anna

Hallo,

Ik moet dinsdag auditie doen en ik heb daarvoor bladmuziek van mijn leven is van mij nodig, nu zag ik dat u de bladmuziek daarvan had. Zou u het naar mij kunnen mailen? Mijn mailadres is steinebach_anna@hotmail.com.

Alvast bedankt!

• Diane Boom

hallo Ad, ik ben ook op zoek naar bladmuziek van mijn leven is van mij, zowel de noten voor pianopartij en de tekst. heeft u inmiddels de muziek in uw bezit? ik zou graag een copie krijgen tegen vergoeding als dit mogelijk is, ik vind het een bijzonder mooi lied! alvast bedankt voor uw bericht en met vriendelijke groet, Diane Boom (email: dianejohan@hetnet.nl)

• Diane Boom

hallo Lisa, ik zie dat u de muziek in uw bezit heeft, zou het mogelijk zijn dat u deze voor ons scant en toestuurt tegen vergoeding? bedankt voor uw bericht en met vriendelijke groet, Diane Boom

• Jeanne

Lisa Schreef:

——————————————————-

> Ik heb hem pas ingescand (De versie is opzich

> compleet, maar bij de laatste 3 maten is de

> baspartij helaas weggevallen)

> Mail me maar als je het nog wilt hebben.

Beste Lisa,

Ik zou mijn leven is van mij graag willen hebben. Mijn e-mailadres is: jeanne-fanvanmarco@borsatoweblog.nl

• Lisa

Als je de bladmuziek wilt hebben, moet je echt even mailen (emailadres staat in dit topic). Ik kijk namelijk bijna nooit in dit topic.

• Anna

Beste Lisa

zou je zo vriendelijk willen zijn om de bladmuziek ook naar mij te mailen? Alvast hartelijk dank.

Anna

• Corrie

Wie kan mij helpen aan bladmuziek het leven is van mij.

Alvast hartelijk dank

• me

http://www.scribd.com/doc/5039290/Ich-gehor-nur-mir-Elisabeth

hier is een link voor de duitse versie

• 115592

Kan je hem ook naar mij doormailen? thanks.

115592@gmail.com

• wally

Heeft iemand voor mij ook de nootjes hiervan?

Groetjes,

Arjan