Fame

• sandra

Ik ben gisteren naar Fame geweest en ik moet zeggen dat het mij erg tegenviel. Ik had gedacht dat er op een hoger nivo gedanst zou worden, ik vond de dans nogal amateuristisch. Bovendien vond ik de stemmen erg schreeuwerig en niet zuiver, op Doris Baeten na, zij zingt prachtig.

Waarom Jim Bakkum als hoofdrolspeler gepresenteerd staat op de posters, snap ik niet want of je zijn rol nou een hoofdrol kunt noemen……

Het verhaal kon me niet boeien, het kwam niet over, ik was blij toen de voorstelling voorbij was. Was allemaal een beetje teveel van het goeie…..

Ik zat op het balkon, misschien dat dat ertoe bijgedragen heeft dat het allemaal niet zo positief overkwam? Het geluid klinkt dan weleens anders,

Als er mensen op de bovenste stellage van het decor stonden, konden wij de hoofden niet zien. Ik denk dat mensen, die nog hoger op het balkon zaten, slechts benen hebben gezien. Ik weet niet of het decor tehoog gebouwd is of dat in het Theater een of ander gordijn hoger opgetrokken had moeten worden.

Ik vond het in ieder geval jammer.

• sandra

Niemand anders naar Fame geweest?

• Paula

Ben 2 weken geleden geweest.

Jim staat alleen als hoofdrol omdat hij “bekende nederlander”is

hetzelfde geldde voor Kim Lian (die nu niet meer meedoet.)

Ik heb wel genoten, maar was wel blij dat Kim Lian niet meer meedoet.

Doris Baaten is natuurlijk fantastich, maar vergeet niet dat de rest van de groep nieuwelingen zijn.

Het ging alleen af en toe mis met de volgspot, maar daar kan ik mee leven.

• wilma

Bij ons in de stad is Fame nog niet geweest. En omdat ik er graag op de fiets naar toe ga, kan ik er dus inderdaad nog niet over meepraten.

• Tom

Ik ga in september ergens