instrumetal het is over (spoed)

• merel

hoi,

ik heb een vraag kan iemand mij helpen aan de instrumentale versie van het is over uit heerlijk duurt het langst.

groetjes merel

• merel

hoi ik nog ff,

als iemand hem voor me heeft is diegene echt mijn reddende engel want ik heb echt overal gezocht en ik kan hem echt nergens vinden.

alsjeblieft als iemand hem heeft zou die gene willen reageren?

groetjes merel

• Vinaigre

Waar heb je hem dan voor nodig als het zo urgent is?

• merel

hoi,

nou voor morgen :S

ik had het al eerder gevraagd maar toen kwam heel die discussie over die dyslexie.

maar als niemand hem heeft probeer ik het wel acapella.

ik hoop alleen wel dat er nog iemand reageert zou in ieder geval wel fijn zijn.

groetjes

• Meja

Maar WAARVOOR heb je hem nodig? (was ook Vinaigre's vraag).

• merel

ow sorry niet goed gelezen

ik moet 2 nummers zingen voor een zang avond.

waar een heleboel mensen gaan zingen.

maar ik heb wel een nummer achter de hand wil dit niet lukken.

• Meja

Ik raad je in dat geval aan dit nummer te vergeten; het klinkt alsof je je niet goed hebt kunnen voorbereiden met dit lied en hem a-capella zingen lijkt me (zeker voor een heleboel mensen) niet erg verstandig!

Speel het op safe en zing vandaag het nummer dat je achter de hand hebt en waarvan je (hopelijk) wel begeleiding hebt!

Veel succes!

• Carmen

Hoi Merel,

Ik denk dat er van dit nummer geen instrumentale versie bestaat, en ik zou het ook zeker niet a-capella zingen als ik jou was. Ik heb wel de bladmuziek voor je. Daar heb je nu natuurlijk niets meer aan, maar misschien voor een volgende zangavond? Ik raad je sowieso aan om het nummer met een pianist te zingen omdat je goed op elkaar ingespeeld moet zijn.

Groetjes

• merel

ik ga hem nu ook niet meer zingen maar kan je de bladmuziek misschien mailen voor de volgende keer?

groetjes en alvast bedankt :)

• Jip

Hoi Carmen,

Wat geweldig dat jij bladmuziek hebt van dit nummer! Ik ben er al een tijd naar op zoek, maar tot dusver niets gevonden. Ik zou het graag willen hebben.

Zou je het eventueel kunnen mailen of per post kunnen sturen?

Ik wil er eventueel een vergoeding voor geven.