weet iemand de kortingscode april voor Tarzan????

• Linda

Hai iedereen, als gezin met 3 kinderen is het voor ons heel kostbaar om naar musicals te gaan, nu heb ik een dochter die helemaal musicalfan is en vooral chantal jansen.

Ik weet dat ze bij tarzan iedere maand kortingscodes hebben dat je voor 35 euro doordeweeks kan.

Weet iemand misschien de kortingscode voor april ??

alvast heel erg bedankt.

Linda

• JV10

> Hai iedereen, als gezin met 3 kinderen is het voor ons heel

> kostbaar om naar musicals te gaan, nu heb ik een dochter die

> helemaal musicalfan is en vooral chantal jansen.

> Ik weet dat ze bij tarzan iedere maand kortingscodes hebben

> dat je voor 35 euro doordeweeks kan.

> Weet iemand misschien de kortingscode voor april ??

>

> alvast heel erg bedankt.

> Linda

Hallo Linda,

om tarzan te boeken voor 15,16,17,19,20 april is de code ‘'Tarzansjungle’' als je die zegt is 1 kaartje voor 1e rang 35,- erxclusief reserveringskosten;)

mvg, JV10

• Jennifer

Ik heb geboekt met ‘Feestvreugde Tarzan’ voor 22 april. Maar doordeweeks is Chantal er best vaak niet, dat is wel weer jammer.

• Elias

Jennifer,ik ga met een drietal leerlingen naar Tarzan en wel op vrijdag 25 april.Welke code geldt dan?

• Meja

Waarom vraag je dat? Als je al geboekt hebt, is het toch niet meer relevant?!!

• Jennifer

Op vrijdag geld er geen code volgens mij, ‘Feestvreugde Tarzan’ is in ieder geval alleen op dinsdag, woensdag en donderdag geldig.

• Elias

Meja,jij bent echt scherp;als je gaat hoef je nog geen kaarten te hebben.In ieder geval bedankt voor je ondersteuning.

• Meja

Ik begrijp je niet helemaal! Jij zegt dat je op de 25e gaat! Dan neem ik aan dat er al geboekt is, anders kun je dat toch helemaal niet zeggen?

• ikke

of je bent van plan op die datum te gaan maar hebt nog niet geboekt.. Dat kan ook.

• Elias

Ikke snapt het helemaal;dank je