Musical

• Geke

Wil je een hele leuke musicalcompilatie meemaken? Kom dan naar Lelystad op 17 en 18 mei of 23 mei naar Dronten. Zangtheater Circle of Music zet daar de zalen op zijn kop met o.a. Les Miserables, Mamma Mia, Annie etc. etc. Echte musicalliefhebbers moeten dit meegemaakt hebben. Anders heb je echt wat gemist.

Kijk voor meer informatie op www.circleofmusic.nl

• Geke

Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie gaat er mee?

• Miss Piggy

Als je enthousiast gaat reageren op je eigen berichten onder je eigen naam, kom je wel een beetje wanhopig over hoor…

• Vinaigre

Ik heb de site bekeken maar, met alle respect, staat er nou niet echt een bruisend clubje mensen dat volgens eigen zeggen de pannen van het dak gaat spelen. Het lijkt mij meer een geschikte voorstelling voor vrienden en familie in het plaatstelijke patronaatsgebouw maar niet iets waar de verwende musicalliefhebbers in NL in drommen op af zullen komen.

Daarbij vind ik het ronduit genant dat je als lid van het koor (alt) op je eigen post reageert door te roepen: ‘Wie gaat er mee?’ Waarheen vraag ik me dan af. Mogen we dan met z'n allen met jou het podium op of zo?

Evengoed toch veel plezier en toi-toi-toi…

• Mo

Ik heb ook maar even op de site gekeken.

oi

duidelijk amateurniveau

• Geke

Tjonge jonge, kom eerst maar eens kijken voor jullie je mening geven. Ik ben toevallig wel een gediplomeerd zangeres voor wie het ook maar weten wil.

Dus, echt niet wanhopig. Wij zijn goede amateurs. Kom gewoon eens kijken.

Ik heb zelfs auditie gedaan voor Evita en ben een paar rondes verder gekomen dus……….. Helaas had ik niet het hoge bereik dat zij zochten en ben ik officieel mezzo-sopraan vandaar dat ik afviel.

• Tanja

Ik was er niet eens op ingegaan als ik jou was.

Veel succes ermee!

• Meja

Beste Geke,

Ik wens je erg veel plezier er toi-toi-toi met jullie optreden. Jullie zijn volgens mij een enthousiaste club mensen die dol zijn op zang! Altijd tof om een medeliefhebber te zien ;-)

Ik hoop alleen dat je begrijpt dat het hier niet storm loopt van mensen die jouw optreden interessant genoeg vinden om er helemaal voor naar jouw woonplaats af te reizen, gediplomeerd zangeres of niet. Er zijn zoveel prima amateurvereningingen in Nederland, elk met genoeg vrienden, familie en plaatselijke enthousiastelingen om er een leuke avond van te maken. Ik hoop voor jou dat dit bij jullie ook het geval is!

• Geke

Leuk om toch ook eens iets positiefs te lezen. Dank jullie wel. En wat vinaigre betreft…die neem ik met een korreltje zout want die heeft op iedereen iets aan te merken. Ben benieuwd wat/wie hij eigenlijk voorstelt, hahahaha

Wij zetten in ieder geval een leuke/goede voorstelling neer die uniek is in Nederland. Er zijn maar weinig Zangtheaters in Nederland die zoiets neerzetten. Dit is namelijk het begin van iets dat nog moet groeien. er zijn veel mensen die niet weten wat wij doen. Toch spelen wij elk jaar weer en krijgen wij verschillende theaters volledig uitverkocht (en nee, niet alleen met familie, hihihihi).

Wellicht tot ziens?

• Mo

Geke,

Ik zie in jouw verhaal allerlei marketingtechnische superlatieven en termen, maar nergens word je concreet. Wat is er zo uniek aan jullie voorstelling? Wat doen jullie dan dat zo verschilt van wat andere groepen in Nederland doen? Wat maakt jullie voorstelling zo uniek? Waarom mogen we het niet missen? (ik mag zoveel niet missen).

Ik krijg de indruk dat het hier gewoon een compilatievoorstelling is die flink langs de slagroomklopper wordt gehaald. Als ik naar de site kijk word die indruk bevestigd door de wijze van kostumering.

Ik begrijp je behoefte om kaarten te verkopen. Shows maken kost veel geld. Maar ik wil je graag als tip geven om duidelijk te communiceren. Dan word je serieus genomen.

Overigens is er helemaal niks mis met een goede amateurvoorstelling.

Ik gun jullie goede verkopen, dus verkoop jezelf goed!