René van Kooten als Jean Valjean

• Marijke

Wie heeft les Mis al gezien?

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over René van Kooten in Les Mis.

PS: Henk Poort en René waren allebei 35 jaar oud toen ze JVJ speelden, dus te oud/te jong (wat je veel leest) is helemaal niet van toepassing ;)

• BlonTje

Hij is Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf :) Echt hij doet het heel goed trouwens bijna allemaal ja ben niet zo`n fan van Suzan en Carlo maar de andere doen het heel goed !!!!

• Meja

Henk Poort leek destijds ouder dan zijn werkelijke leeftijd en Rene juist jonger. Qua uitstraling is het dus wel degelijk van toepassing.

Niet dat ik het storend vind voor les Mis! Ik ben erg benieuwd naar Rene.

• Marijke

Verder niemand een mening hierover??

• Tim

Rene was hilarisch als Valjean.

Vooral Breng ham thuis en Hoor mijn gahbed…

• Tommey

Je weet mijn nieuwsgierigheid te prikkelen Tim. Nu wil ik ham zelf ook hoaren.

• Meja

Maar Valjean behoort toch niet tot de bourgeoisie?!

• Tommey

Rene denkt blijkbaar (als ik Tim goed lees) van wel. Of hij heeft een splaakgeblek.

• Gust

Wij zijn zondagmiddag 27/4 naar Les Misérables geweest. Wij vonden René van Kooten geweldig als Valjean!. Wat kan die man veel met zijn stem. Hij heeft ons erg weten te ontroeren en aan het “gesnif” om ons heen te horen, waren wij niet de enige… We vonden het trouwens sowieso een prachtige productie van Les Misérables. Een echte aanrader. Opvallend goede prestaties waren, naar onze mening, ook die van Freek Bartels en Jamai. Eigenlijk kon alleen Suzan ons minder bekoren, maar smaken verschillen…

• Gust

Filmpje. Even “uit het niets” gezongen bij Paul de Leeuw.

http://www.youtube.com/watch?v=zOPomtRboMk