Cabaret weer in Nederland

• Meja

Ben ik heel erg dom als ik zeg dat ik nog NOOIT van Sven Ratzke heb gehoord?

• Me2

Nee, het verbaast me eerder dat er nog behoorlijk wat musicalliefhebbers zijn die wel van hem hebben gehoord. Sven Ratzke is een cabaret/ varieté artiest die oorspronkelijk uit Berlijn komt, half Duits, half Nederlands. Hij tourt door NL en D met zijn eigen varietéact in een soort van nachtclub-tent. Erg Cabaret dus. Ik heb hem een paar keer op zien treden en zorgde meestal wel dat ik er bij was als hij in de buurt op een theaterfestival stond. Qua act is hij wel echt een MC, ook als het gaat om de entourage in zijn shows. Om die reden heb ik er wel vertrouwen in en wil ik wel zien hoe hij dat doet.

Meer info op de website: www.sven-ratzke.de

Meja schreef:

>

> Ben ik heel erg dom als ik zeg dat ik nog NOOIT van Sven

> Ratzke heb gehoord?

• Eponine

Pamela Teeves was al eerder in een musical te bewonderen. Het is alweer een tijd geleden maar destijds deed ze het goed. Namelijk in de musical ‘de Spooktrein’ waar ook Peter De Smet in stond en Marika Lansen

• Minka

Ellen… die zie ik juist wel in zo'n rol! Volgens mij is dit echt een rol die op haar lijf is geschreven.

• Remco

het is inderdaad raar dat cabaret al weer zo snel naar Nederland komt. En zeker enkele ensemble leden zijn mij ook ene raadsel. Maar ik denk wel dat het wat kan worden. Wat mij in carre stoorde was Pia en Ara. Die vond ik allebeide niet helemaal geslaagd. Sven Ratzke lijkt mij wel een zeer interessante en goede keuze. Hij komt daar van daan en weet inderdaad als geen ander in zijn shows al zo'n mooie sfeer op te roepen. Ik ben benieuwd.