Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar mensen uit de omgeving Rotterdam om een musical project op te gaan starten speciaal gericht op de leeftijd van 1e tot en met het 4e jaar (12 tot 16 jaar) van het VMBO.
Het is de bedoeling dat de show in de scholen en in theaters gaat draaien.
In de school: voor in de school wordt het een verkorte versie van het stuk (ongeveer 45 min.)
Met daarna workshops met de keuze uit zang, dans, en acteren.
Als er iemand bij zit met een ander talent wil ik dat zeker graag weten en
misschien kunnen we daar dan ook wat mee gaan doen.(als diegene dat wil)
In het theater: voor in het theater is het de bedoeling om een volledige show te gaan maken
van anderhalf á twee uur.
De bedoeling voor in het theater is dat scholen een voorstelling kunnen boeken
in een theater in de buurt en dan met de hele school of met bepaalde klassen
kunnen komen.
En dat er dus meerdere scholen tegelijkertijd de voorstelling kunnen bekijken.
Geen workshops achter af.
Het is de bedoeling om de show met z’n allen te gaan maken zodat het een persoonlijke show wordt waar iedereen zich in thuis voelt.
Het is de bedoeling om van verschillende type mensen een groep te maken, zodat jongeren zich met een van hen kunnen identificeren.
zo wordt het leuker voor de jongeren om naar te kijken.
Want de meeste jongeren lijkt theater helemaal niet leuk en daar wil ik verandering in proberen te gaan brengen.
En doordat ze zich dan kunnen identificeren wordt het voor de meeste jongeren makkelijker om naar te kijken.
Dus ben jij?:
• beginnend, semi-professioneel of professioneel?(opleiding niet verplicht )
• Kun je zingen?(is belangrijk)
• Heb je ritme gevoel en kan je dus een beetje bewegen?(je hoeft echt niet een professionele danser(es) te zijn als je maar een beetje kan bewegen)
• Ben je 18 jaar of ouder? (als je jonger bent (minimaal 16 jaar) kan er een uitzondering gemaakt worden)
• Ben je een gezellig en sociaal iemand met gevoel voor humor (want er moet natuurlijk wel gelachen worden tijdens het repeteren enz..)
• En lijkt het je leuk om met allemaal jongeren een waanzinnige show gaan maken, opzoek te gaan naar sponsors en uiteindelijk langs scholen en theaters in Rotterdam te gaan toeren?
• Lijkt het je leuk om met jongeren te werken je passie met hun te delen.
Wacht dan niet langer en stuur mij een mail met daarin je naam, leeftijd, woonplaats, foto met kort wat karakter trekjes van je zelf (i.v.m. de verschillende type mensen) motivatie, eventueel ervaring.
Mijn e-mail is : kit_goddes_of_love@hotmail.com
En als je vragen hebt kan je mij natuurlijk altijd E-mailen.
En dan hoop ik je snel te zien.
Groetjes merel verhoef
P.S. met de aanvraag voor subsidie wil ik nog even wachten totdat ik weet met hoeveel we precies zijn.