Les mis

• Ruud

Hallo Mensen

Morgenmiddag gaan we naar Les mis.Is Carlo Boszhard er dan ook of zit hij dan

bij live and cooking of is dat niet zo live?

Groeten Ruud.

• Nicole

Hij was toen niet aanwezig bij de try-out om zondag middag. Life and cooking is wel altijd live, alleen met kerst en tijdens de premiere van Les Mis was het niet live. Zijn alternate was erg goed! ;)

• Johan

Sorry hoor ! Maar life en cooking is niet live, dat wordt ook meegedeeld door Irene aan het begin.

Het heet ook life en geen live……

Ik ben er zelf nooit geweest (heb er niets te zoeken) maar een kennis van me is laats geweest en de show wordt gewoon eerder opgenomen.

• Nicole

Hoi Johan,

Ik weet dat life staat voor leven en niet voor live ;) Laatst zeiden ze in de uitzending van Les Mis dat het normaal gesproken live is maar deze keer niet was vanwege de premiere. Misschien was je kennis aanwezig toen deze opname werd gemaakt. Ruud, Carlo is eigenlijk nooit aanwezig op zondag heb het zelf vaker mee gemaakt. Zelfs met de try-out niet en dan moet toch vrijwel iedereen aanwezig zijn.

groetjes, Nicole

• Tim

Ik garandeer je dat z'n understudy fantastisch is. ;-)

• Carmen

Carlo speelt op de zondagen niet. Ik dacht t/m 1 juni of iets. Verder is Life&Cooking wel degelijk live. Ik ben zelf bij een opname geweest en die begint toch echt om 17 uur en stopt om 19 uur.

• Ruud

Hoi Mensen

Bedankt voor jullie reacties,we zien het morgen wel. Hoop dat de rest van de cast wel het zelfde is bij een matinee.

Groeten Ruud.

• Nicole

Veel plezier morgen!

groetjes, Nicole

• Nicole72

Vanaf morgen is life and cooking altijd van 11 uur tot 13 uur live op tv. Dit ivm Les Mis, dus ik neem aan dat Carlo op zondag gewoon speelt.

• Tommey

In het persbericht staat….: Deze week in verband met de bekerfinale. Deze wijziging heeft niets met les Mis te maken, zo lijkt het.

http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/lifeencooking/