Zijn er hier ook mensen die I'd do anything kijken op de bbc? Voor zijn jullie? Ik zie op dit moment vier geschikte Nancys: Jodie, Sarah, Niamh en Rachel. Ik denk dat Ashly en Keisha vanavond in de sing-off staan.
Ja ik ben ook fan van dit programma. Leuk afwisselend met Nancy's en Olivers.
Persoonlijk vind ik Rachel het meest geschikte type voor de rol, met hiernaast een lange ‘houdbaarheidsdatum’. Jodie zie ik ook als Nancy, maar die gaat denk ik irriteren. Daarnaast vind ik Sarah een heel mooie stem hebben (trouwens net Kerry Ellis, nog iemand opgevallen?)
Heeft iemand de uitslag van vanavond gezien? Andrew Lloyd Webber deed een ‘Gordon’ (d.w.z. hij liep geërgerd weg) vanwege het feit dat Keisha weg moest. Apart.
Inderdaad, Sarah lijkt zeker op Kerry Ellis qua stem.
Ik zie toch ook Jodie wel winnen. Lekker volks en het beste type voor de rol.
Ik erger me dood aan die Jessie. Een paar anderen vind ik ook wel goed, zoals Niamh en Ashley, maar misschien minder geschikt voor de rol.
Ik vind Rachel trouwens iets negatiefs hebben, echt zo'n soccermom en een stem die ik nu alweer vergeten ben, en niet echt geschikt voor de rol.
Ik zit in ieder geval weer te genieten iedere zaterdag.
Niamh is leuk om te zien, maar ze kan nauwelijks zuiver zingen. geen Nancy dus.
Mijn top 3 bestaat uit Jodie, Rachel en Sarah.
Sarah is is als actrice van het niveau Lee Mead. En ze heeft de stem van een engel. Ze is echt geweldig.
Jodie is een uitgesproken Nancy. Dit is zoals ik me Nancy voorstel.
Rachel is geweldig. Mooie stem, mooie uitstraling. Ze zou een geweldige Nancy zijn.
Ik kan dus niet kiezen.
Ik zou graag snel van Ashley af willen en daarna van Niamh.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?