Les Mis

• Cosette

Hallo,

Dinsdag ga ik naar les miserables. Ben benieuwd wie er dan de hoofdrollen vertolken. Iemand enig idee? Gaan er toevallig nog meer mensen van hier op 6 mei naar Les Mis?

Groetjes!

• Romy

Ik ga ook dinsdag! Ik ben erg benieuwd wie er spelen. Ik hoop op Rene van Kooten.

• Javan

Zouden jullie dan ook even kunnen laten weten of Carlo heeft gespeeld? Ik ga namelijke ook op een dinsdag, en er is mij verteld dat het nieuwe programma “ik wed dat ik het kan” op dinsdag word opgenomen.

Dus zou wel balen als Carlo niet speelt op dinsdagen!

• Cosette

O, ja dat zou ik ook wel jammer vinden. Ben wel benieuwd naar Carlo, volgens mij is hij erg leuk in zijn rol!

Romy, waar vandaan kom jij ergens?

• Nicole

Geloof mij zodra jullie zijn alternate hebben gezien dan vinden jullie het niet jammer meer. Ik hoop als ik een 2de keer ga dat Carlo er niet is.

• Cosette

Haha,

ieder zn voorkeur he..

• Nicole

Natuurlijk over smaak valt niet te twisten, maar deze man heeft geweldige kwaliteiten :)

• Romy

Hoi Cosette,

Ik kom uit Nieuwegein. En jij?

Ik hoop dat Carlo niet speelt, want als er iemand is die ik niet leuk vind is het wel Carlo!

• Billy

Weten jullie misschien of Freek ook een vaste vrije dag heeft. Ik wil binnenkort ook naar Les Mis en wil hem absoluut zien, heb goede recensies over heb gehoord.

Grtz,

Billy

• Marijke

Voorlopig heeft Freek nog alle voorstellingen gespeeld ;)