hoe lang speelt Les Mis door in Rotterdam?

• Billy

Hoi,

Heeft iemand een idee hoe lang Les Mis doorspeelt in het Nieuwe Luxor? Ik kreeg vorige week het nieuwe programmaboekje van het Luxor en daarin stond dat tot eind 2008 geen andere voorstellingen gepland staan in het Nieuwe Luxor. Kan iemand het me vertellen?

grtz,

Billy

• Martijn

Je kunt kaarten reserveren t/m 1 oktober, maar als er de rest van het jaar geen andere voorstellingen zijn komt er vast wel een verlenging.

• Luuk

minimaal tot Januari!

• Tommey

Ik bleef hopen op Carre….. maar daar staat vanaf medio oktober 6 weken lang (!) Herman van Veen. Als ik kon toveren, dan toverde ik les Mis van Luxor naar Carre.

• GertZRA

Volgens mij gaat Les Mis na Rotterdam naar Carre. Dus (waarschijnlijk) het 1e kwartaal van 2009. Dat is ook de reden dat Herman van Veen in het najaar 6 weken in Carre staat. Vaak wordt zijn Nederlandse tournee in Carre afgesloten. Dat zou dus voorjaar 2009 moeten zijn. Maar dat kan dus niet. Ook Herman Finkers doet in deze periode Carre en niet in het voorjaar 2009.

• Tommey

Dan blijf ik hopen…. zo'n draaiend toneel, dat staat toch mooier in een 100 jaar oud circustheater dan in het Luxor, en ja, het is ook jeugdsentiment. Back to 1991!

Maar les Mis langer dan een half jaar? Ik hoop het, maar betwijfel het.

• Luuk

Carré staat inderdaad op de planning voor na Januari (of vanaf Januari ofzo.. maar in iedergeval in 2009)

In hoeverre dit doorgaat.. alleen als het een succes blijkt te zijn

Wat bijna niet anders kan, met al die reclame overal…

• ruud

Hallo mensen

Ik vind het nieuwe Luxor een TOP theater je zit er geweldig en het decor is werkelijk enorm groot!!! Daar kan carre niet aan tippen met die krappe rotstoelen.

En het is een lange zit,maar het is geweldig zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten Ruud.

• Gust

Wij zijn ook erg gecharmeerd van het Nieuwe Luxor. Het geluid is daar ook fantastisch!

• Marijke

Ik hoop persoonlijk ook blijvend op het Luxor voor Les Misèrables en dat ze niet t.z.t. ‘overspringen’ naar Carré. In dat theater krijg ik het nl. Spaans benauwd, om maar niet te spreken van de torenhoge rijen (hoogtevrees) én de enorme parkeerkosten in A'dam.

Laat Les Mis maar lekker in Rotterdam verder spelen wat mij betreft ;)