Het vreemde songfestival

  • Mo

    Ik heb ooit zelf deze kindermusical gespeeld. Heeft iemand enig idee hoe ik de hand zou kunnen leggen op een script en een CD? Zou ik leuk vinden vanuit nostalgisch oogpunt.

  • hetty

    Hallo

    Ik heb dit jaren geleden ook gespeeld met een kinderkoor

    ik weet niet wat je precies zoekt maar volgens mij komt dit bij Benny Vrede vandaan of dit bedrijf nog bestaat weet ik niet .

    Als ik ver ga zoeken heb ik volgens mij nog wel de bladmuziek en het boekje er van en misschien een cassette bandje maar dat weet ik niet zeker .

    Ik hoor het wel wat je zoekt

    gr hetty

  • Miss Piggy

    Als ik het berichtje van Mo goed gelezen heb, alles wat jij hebt….. ;)

    Wat mij op het volgende brengt, is er misschien iemand die de muziek van “de tovenaar van Alkmaar” heeft? Die heb ik zo'n kleine 30 jaar geleden als afscheidsmusical van de lagere school gespeeld en ik zou zo graag die liedjes nog eens horen….

  • Mo

    Mocht je bladmuziek, boekje en bandje kunnen kopieren, dan zou ik daar heel erg blij mee zijn.

  • udo

    misschien heb ik wel wat voor je.

    heb in ieder geval tientallen lp's van schoolmusicals van Benny Vreden producties.

    (ja, ze bestaan nog steeds!)

    of ik van die musical ook bladmuziek heb weet ik niet

  • Miss Piggy

    Zit “de tovenaar van Alkmaar” daar dan ook bij? Ik zou heel blij zijn met een opname, al is het maar een cassettebandje of zo.

  • Sacco

    Bij Benny Vreden worden tegenwoordig ook cd'tjes geleverd voor de kinderen als herinnering. Dat is precies wat jullie zoeken volgens mij. De tovenaar van Alkmaar en Het vreemde songfestival zijn (zo uit mijn hoofd) allebei van Benny Vreden.

    Zie ook www.bennyvreden.nl waar op dit moment een link staat hoe je speciale cd's kunt bestellen. Succes!

  • johan

    Hallo Hetty

    Ik zag je bericht van vorig jaar

    Misschien heb je hem al. Voor het geval dat niet zo is: ik het de originele LP incl tekst en muziek bijlage in mijn bezit. Mogelijk wil ik hem verkopen. Als je geen platenspeler hebt wil ik hem tegen vergoeding rippen op een cd. Neem even contact op als je belangstelling hebt. Het emailadres staat onderstreept, je moet alleen een punt tussen de j en uk zetten

    j uk@live.nl

    gr

    Johan

  • johan

    Mo Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb ooit zelf deze kindermusical gespeeld.

    > Heeft iemand enig idee hoe ik de hand zou kunnen

    > leggen op een script en een CD? Zou ik leuk vinden

    > vanuit nostalgisch oogpunt.

    Hallo Mo

    Ik zag je bericht van vorig jaar

    Misschien heb je hem al. Voor het geval dat niet zo is: ik het de originele LP incl tekst en muziek bijlage in mijn bezit. Mogelijk wil ik hem verkopen. Als je geen platenspeler hebt wil ik hem tegen vergoeding rippen op een cd. Neem even contact op als je belangstelling hebt. Het emailadres staat onderstreept, je moet alleen een punt tussen de j en uk zetten

    j uk@live.nl

    gr

    Johan

  • Erik

    Mijn naam is Erik1978

    Ben blind.

    Ik ben 43 jaar

    Las dat hier ook fans van Benny Vreden Produkties actief waren?

    Ben opzoek naar Singeltjes, LP's, Cassettebandjes van Benny Vreden produkties.

    Hopend dat men mij kan helpen?

    Gr. van Erik1978