script musical grease

• sylvia@vantgeloof.nl

Hoi Saskia, Wij willen graag de muscical Grease gaan doen met groep 8. Zou ik van jou het Nederlandse script mogen ontvangen. En hoe ben jij aan de muziek gekomen. De text van de liedjes heb ik al in het Nederlands. En met hoeveel personen hebben jullie Grease opgevoerd.

Groeten Sylvia

• sylvia@vantgeloof.nl

Hoi Joanne, zou je mij het script misschien kunen sturen.

Dankjewel, Sylvia

• Zusje

Dag Joanne,

De leerkrachten van groep 8 van mijn zoon willen Grease gaan opvoeren.

Ik heb interesse in het script.

Mochten u het willen mailen dan kan dat naar lroeleveld@uck.nl

groet

Leo

• serpil tuhal

Hoi Joanne,

Ik wil graag met mijn groep 7 grease doen op onze jaarlijkse schoolshow. Zou je mij het script ook willen toesturen?

Alvast bedankt.

Serpil

• leontine Dekkers

Geachte joanne,

ik ben een leerkracht van groep 8 en ik ben erg geinteresser in het script van Grease. Zou jij me dit wille opsturen?

Ik hoor graag of dit mogelijk is, indien dit mogelijk is zal ik mijn gegevens naar je opsturen,

Met vriendelijke groet,

Leontine Dekkers

• sandra

Wij zijn een toneelvereniging en zouden ook graag de musical ‘grease’ willen opvoeren. Als er iemand de tekst heeft, zou ik hem heel graag eens lezen. Weten jullie ook bij welke uitgeverij de rechten liggen?

Heel erg bedankt,

Sandra

• sandra

Wij zijn een toneelvereniging en zouden ook graag de musical ‘grease’ spelen. Mocht jij in het bezit zijn van de tekst, zou ik hem heel graag willen lezen. Weet je ook bij welke uitgeverij de rechten liggen?

Groeten,

Sandra

• monique

Hoi,

wij zijn op het moment met groep 8 de musical grease aan het doen, als je interesse hebt in het script kun je me mailen.

groet, Monique

• Linda

Hallo Joanne,

Ik zou ook heel graag de musical grease doen in groep 8.

Zou ik eens mogen kijken wat je er mee gedaan hebt. Ik ben erg benieuwd!

groetjes Linda

• Linda

Hallo Saskia,

Zou ik jouw bwerking van Grease eens mogen lezen?

Ik wil het graag met mijn groep 8 gaan oen.

groetjes Linda