award gala

• chantal

ik ga voor t eerst naar het musical award gala en ik ben heel blij dat ik kaarten heb! is t niet voor de show dan wel dat ik 1 keer helemaal opgedoft in gala mag..

nu ben ik benieuwd wie er dit jaar wint, dus gooi ik hier ff neer :

beste mannelijke hoofdrol: ik gok op rene van kooten of danny de munk

beste musical tarzan

en voor de rest geen idee, iemand suggesties??

• Evy

Heey,

Ik heb even een vraagje aan jou.. Waar heb je de kaarten gekocht? Het lijkt mij namelijk ook super om te gaan, maar ik kon niet vinden waar je de kaarten kon bestellen..

Ik denk en hoop dat rene van kooten gaat winnen… En beste musical denk ik Ciske.. Maar we zullen het gaan zien:D

• mariska

kan je via de top ticket line kopen;)

• chantal

ik heb ze inderdaad via ticketline gekocht de verkoop is vanmorgen gestart..en zoveel kaarten zijn er volgens mij niet.

• suzie

Het is nog niet eens uitverkocht, voorgaande jaren was het altijd binnen een half uur uitverkocht… (behalve ahoy geloof ik) Maar ja, 75 euro betalen voor iets wat je ook op tv kunt is toch wel erg duur… En als het nou een geweldige show was en in een theater ipv een saaie tv studio, dan had ik er nog wel over na willen denken…

• ikke

Ja ik ben zo blij dat ik nog geweest ben toen het nog leuk was,

toen was het nog in t Nieuwe Luxor, en had je een leuke afterparty,

die wel heel erg de moeite waard was!

Maar nu is dat geloof ik allemaal niet meer

en kun je inderdaad net zo goed op tv gaan kijken.

• Javan

Waneer komt het op televisie?

• Lisette

Op 2 juni om 20.30 zendt de AVRO het gala live uit op een van de publieke omroepen.

• chantal

ik denk ook dat t op tv beter te zien is, maar mij gaat t er meer om dat ik nu eens echt een excuus heb om in gala opgedoft te gaan..en voor de rest amuseer ik me best ik verwacht gewoon ni teveel ervan!

• Pjotr

Suzan Seegers en Brigitte Heitzer voor aanstormend talent ( en dan wint Suzan).

misschien ook Stanley voor beste mannelijke hoofdrol.