nominaties musical awards

• catwoman

Ok, kan iemand mij uitleggen waarom Mieke Dijkstra een hoofdrolspeelster is in de Fabeltjeskrant en Arie Cupe en Martin Stritzko blijkbaar bijrolspelers??????

• Aron

Er zijn nog kaartjes beschikbaar voor het Musical Awards Gala dit jaar, gewoon bij Topticketline, kosten: €75,- per kaart, inclusief afterparty!

• Marijke

Dat komt omdat de kaarten dit jaar zo onwijs duur zijn (en het komt ook op TV).

Voorgaande jaren liep de kaartverkoop storm en nu helemaal niet. Iedereen weet hoe dat komt… Je kan zomaar bv. nog 10 kaarten bestellen als je wilt op de site…

• Polly

Wat miept iedereen toch over de prijs van die kaartjes? Ik geloof dat ik dat de eerste jaren toen het nog in het Circustheater was ook voor heb betaald.

Verschil bijrol / hoofdrol, zou in principe moeten zijn (simpel gezegd): maakt het personage een innerlijke verandering door. Maar daar houdt de jury zich al tijden niet aan. Lumière in B&B was ook een hoofdrol :S

• Marijke

Als je 75 euro normaal vind ben je één van de weinigen en niet iedereen heeft het (ervoor over).

Surf eens rond op internet wat anderen ervan vinden, dan zie je dat heel veel mensen hierom niet gaan.

De één telt met gemak 85 euro neer voor Tarzan, de ander gaat daar 3x 5e rang voor zitten. Niet iedereen maakt altijd dezelfde keuzes.

• ikke

ik betaalde voor in het Luxor € 25.. Dat scheelt nogal.

• Polly

En de prijs maakt dat anderen juist wel willen gaan. Omdat het inderdaad een deel van het volk buiten de deur houdt.

• Vinaigre

Dus ik zie jou daar, Polly?

• Marijke

Gelukkig maar dus dat sommige mensen het niet erg vinden.

Want lege tribunes staat ook zo lullig.

• Vinaigre

Ik vind een bepaalde exclusiviteit heel normaal voor dit soort evenementen.

Wees blij dat je hiervoor uberhaupt een kaartje kunt kopen, bij de Oscars, BAFTA's of Tony's is dat niet het geval. Niet dat wij hieraan kunnen tippen, maar toch…