Tony Neef in Les Mis

• catwoman

Uit betrouwbare bron gehoord …. Tony Neef wordt de vaste alternate van Rene van Kooten in Les Miserables. Hij zal in juni voor het eerst te zien zijn en krijgt waarschijnlijk 1 speeldag per week. Ben heel benieuwd!!

• Marijke

Tony was samen met René nog over in de race voor de hoofdrol.

Het werd René (en hij doet het fantastisch).

• Meja

Hmmm, ik zie hem niet zo een-twee-drie voor me als Jean Valjean…maar we zullen zien!

• Polly

Tja, ik zag het René ook niet doen, maar dat viel ook behoorlijk mee ;-) We zullen het wel zien.

• Leonie

Ik zie het Tony niet zo 1, 2, 3 doen. Ben benieuwd….

• Luuk

Tony kan dit toch nooit zingen?

Hij is een goede acteur en een goede zanger, maar de partijen van JVJ zijn toch veel te hoog voor hem..

• Meja

Tony is volgens mij tenor, terwijl de partijen voor zover ik weet voor een bariton geschreven zijn. Dat ze te hoog zouden zijn voor hem lijkt me dus stug.

Een stuk als ‘Breng hem thuis’ wordt in falset (mannelijke kopstem) gezongen, wat tenoren ook gewoon kunnen. De vraag is alleen in hoeverre Tony dat register ontwikkeld heeft, want alleen als je hem goed traint, kun je zo'n lied goed zingen.

• Marijke

Iemand die de rol niet aankan wordt sowieso niet gecast.

Kort door de bocht:

Ze nemen hem alleen aan als hij de rol aankan. ;)

• Ester

Hoe betrouwbaar is deze bron?

Heb je het van hemzelf gehoord?

• catwoman

Laten we zeggen heel betrouwbaar. Tony heeft nu zanglessen bij Alberto ter Doest ter voorbereiding op de rol…. idd vooral om aan zijn falset te werken.