Dit moet je zien!

• musicalfan

Hey allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten wordt er aanstaande maandag in het M-lab (te Amsterdam) een voorstelling gehouden waarvan Tommie Luybens (bekend van Cats) en Noelle Mos de choreografie hebben bedacht. Naast deze 2 aanstormende talenten zijn er nog 16 andere jonge talenten te zien: Yves Adang, Saar Bressers, Lieke van den Broek, Anique Bosch, Lucien Denny, Amber van Hardeveld, Kimberley Janmahomed, Sophie Kienhuis, Tommie Luyben, Noëlle Mos, Dapheny Oosterwolde, Wendy Peters, Bora Sirin, Yaala Szomoru, Lucas Theisen en Sascha Vinke

De verkoop van de kaartjes wil helaas nog niet echt op gang komen, vandaar dat ik jullie hulp nodig heb!!! Want zeg nou zelf, het is toch veel leuker om jouw eigen gemaakte stuk voor een volle zaal te spelen dan voor een zaal waar maar 10 mensen zitten.

Dus heb je aanstaande maandag (19 mei) niks te doen, kom dan naar het M-Lab in Amsterdam en geniet van deze 18 aanstormende talenten en een leuke voorstelling.

De voorstelling begint om 20.15.

Kaartjes kosten 12,50 (als je een CJP-pas hebt € 10) en zijn te reserveren via de site van het M-lab (www.m-lab.nl).

Ik hoop dat velen van jullie komen maandag, neem desnoods je ouders broertjes/zusjes, vriend/vriendin mee: zodat de zaal goed gevuld is.

Tenslotte hier nog en link naar een filmpje waar je een voorproefje kunt zien van het stuk: http://www.youtube.com/watch?v=Du-GVksTaUw

Ik kan alleen nog maar zeggen: Komt allen!!!!!!!!!!!!!!!!!

• wilma

Maar hoe lang duurt de voorstelling dan? Kun je bv per trein het zuiden des lands nog halen na afloop?