Hai,
Ik heb ergens gelezen dat Les Miserables heel het seizoen 2008/2009 toert. Ik heb daarom geen kaarten gekocht voor Rotterdam. Maar begin nu ernstig te twijfelen OF Les Mis op tournee gaat…
Alvast bedankt.
Groeten Petra
Ik denk het niet. Van een aantal grote theaters is de programmering van het komende seizoen al min of meer bekend. Nergens wordt over Les Mis gesproken. Wat wel zeker is dat Les Mis begin volgend jaar in Carre staat. Het lijkt me niet uitgesloten dat ze daarna naar het Circustheater gaan. Tarzan wordt door AH de zomer door geholpen dus doek voor Tarzan zal begin 2009 wel definitief zal vallen. Het is uitgesloten dat die de zomer van 2009 nog spelen.
Dit staat er te lezen op musicals.nl in de rubriek nieuws n.a.v. de musicalaward nominaties:
“Voor Ciske de Rat - de Musical zijn wegens het overweldigende succes tot eind 2008 door het hele land extra voorstellingen gepland, waaronder van 1 t/m 19 oktober in het RAI theater in Amsterdam. Evita is wegens succes geprolongeerd t/m 16 november 2008. Les Misérables staat exclusief in het nieuwe Luxor Theater in Rotterdam en is nog slechts enkele maanden in ons land te zien. Dirty Dancing is exclusief te zien in het Beatrix Theater in Utrecht.”
Vooralsnog geen verlenging voor Les Misérables? Maar bij SE weet je het nooit…
Het is ook niet zo vreemd dat Het Luxor niet vol zit.
Veel mensen kijken alleen bij TTL en als daar “uitverkocht” staat kiezen ze een andere datum. Via het Luxor zelf zijn echter bijna altijd nog kaarten te koop.
De grootste boosdoener is volgens mij het veel te kleine verschil in prijs tussen de diverse rangen. Voor een paar euro minder zit je 2e balkon. Dan liever iets duurder uit en een andere dag gaan. 5e rang via het Luxor is niet zo duur, dat zit dan ook elke avond vol.
De plaatsing via het Luxor vind ik sowieso mooier, veel dichterbij.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?