Ouvre award 2008 -> Eleanor Bergstein?

• Martijn

Ik vind het sowieso jammer dat er bijna nooit een Nederlander wint.

• anna

Daar ben ik het helemaal mee eens! De andere nominaties zijn toch ook voor de NEDERLANDSE musicalwereld? Die ouvre award moet daar een onderdeel van zijn en alleen worden uitgerijkt aan een persoon die veel betekend in onze musicalwereld.

• Karin

En denk je dat het die buitenlander kan schelen dat hij in Nederland onderscheiden wordt ;-) Behalve het geld wat je bij zo'n award krijgt?

• Miss Piggy

Een oevre award is altijd vleiend, maakt niet uit waar dat dan vandaan komt.

Wat ik persoonlijk tenenkrommend vind, is dat je een grote ster uit het buitenland naar Nederland haalt voor zo'n uitreiking, om dan vervolgens valszingende mensen in de bijbehorende show te hebben. Zorg dan dat je een show hebt die staat en laat zien dat we hier ook echt iets kunnen!

Toen Andrew Loyd Webber zijn award kwam ophalen, werd hij toegezonden door een aantal artiesten die interpretaties van zijn nummer zongen. Wie iets over hem weet, weet dat hij zijn liedjes precies zo wil horen als hij ze geschreven heeft. En dan moet je beleefd blijven en aardig blijven kijken terwijl ze je liedjes verbouwen….

• Lisette

Mensen als Andrew Lloyd Webber hebben een (grote) invloed gehad op de Nederlandse musicalwereld, dus dat dat zij hem winnen vind ik terecht, maar Bergstein?!

• Vinaigre

Dit is waarschijnlijk weer een marketingtruc van Stage om meer ruchtbaarheid aan DD te geven.

• Tommey

Ja, dit stimuleert me om een kaartje te kopen….. nounou.

• Vinaigre

Jou en mij niet, maar waarschijnlijk wel een hoop anderen…

• Lúùk

Dirty Dancing IS GEEN MUSICAL

Het is een gedrocht on stage

• Karin

Jammer dat ze dat niet op de persberichten zetten.