Chantal Janzen stapt uit 'Boeing boeing'

• AJ

Chantal Janzen stapt uit ‘Boeing boeing’

Uitgegeven op maandag 19 mei 2008 om 20:35:03

(Novum) - Chantal Janzen heeft zich teruggetrokken uit het toneelstuk ‘Boeing boeing’, dat eind dit jaar in première gaat. Haar verplichtingen in de musical ‘Tarzan’, waarin ze de rol van Jane speelt, zijn de reden voor de beslissing. Dat heeft de zangeres maandag bekendgemaakt in RTL Boulevard.

Lone van Roosendaal vervangt de 29-jarige blondine in ‘Boeing boeing’, net als ‘Tarzan’ een productie van Joop van den Ende. De komedie draait om de vrijgezel Bernard, een rol van Jon van Eerd, die het aanknoopt met maar liefst drie stewardessen. Hun verschillende vluchtroosters zorgen ervoor dat ze aanvankelijk niet van elkaars bestaan weten.

'Boeing boeing', geregisseerd door Caroline Frerichs, reist vanaf 1 november langs theaters in Franeker, Eindhoven, Middelburg en Rotterdam.

Persoonlijk vind ik het jammer, had wel iemand anders als Jane willen zien!

• Polly

Jon van Eerd gaat toch niet Bernard spelen? Ik dacht Robert.

• desiree

ooo balen dat ik geen kaartjes heb gekocht. vind het erg leuk om lone te gaan zien.

desiree

• Cosette

Klopt. Wilbert Gieske gaat ‘de piloot’ spelen.

• eponine

Maar dan zie je Lone toch? zij vervangt Chantal.

• Miss Piggy

Misschien is Desiree bang dat de kaarten al op zijn…

Je hoeft het niet jammer te vinden hoor Desiree, Boeing boeing gaat pas in het nieuwe seizoen toeren, dus je hebt nog tijd genoeg om een kaartje te gaan kopen en naar Lone te kijken. :)

• Lisette

@ AJ: Dat kan sowieso wel, Chantal speelt bij lange na geen 8 shows per week. En Bente is ook erg goed m.i.!

@ Miss Piggy: Voor goede plaatsen zul je nog redelijk goed moeten zoeken, want hier in omgeving Amsterdam gaat het redelijk hard: overal uitverkocht t/m rij 15 of verder.

• maud

kan iemand mij vertellen waarom Chantal ineens niet in Boeig Boeing speelt en Jane moet blijven? Ik had bedrepen dat ze heel graag in deze komedie wilde spelen en Van den Ende had haar die rol toch gegeven?

• JV10

omdat joop v/d ende weet dat tarzan minder succesvol word zonder chantal.

• Miss Piggy

In dat geval, ga naar Beverwijk. Daar is zelden of nooit een voorstelling uitverkocht. (Ik zou bijna zeggen, daar snappen ze niks van cultuur, maar dat is katten….)