‘CHICAGO’ terug in Nederland

• Lara

'CHICAGO' terug in Nederland!

Na 10 jaar brengen we ‘CHICAGO’ weer terug in de Nederlandse en Belgische theaters! Het zal een reizende productie worden, waarin we alle grotere theaters zullen aandoen.

'CHICAGO' vertelt het verhaal van Roxie Hart en Velma Kelly. Beide vrouwen zijn door beschuldiging van moord in de gevangenis beland en strijden ieder afzonderlijk voor hun vrijheid. Op de meest uiteenlopende manieren proberen Roxie en Velma de aandacht van de media en de gehaaide advocaat Billy Flynn te krijgen. Ze deinzen nergens voor terug en spelen een gemeen spelletje met elkaar.

'CHICAGO' is een spectaculaire show vol met dans en bekende muziek, zoals ‘All That Jazz’ en ‘Cell Block Tango’. Het is tevens één van de meest succesvolste musicals ooit met open-eind producties op Broadway New York en West End in Londen.

De tour start in november 2009 en loopt door tot eind mei 2010.

bron: www2.mvtp.nl Mark Vijn Theaterproducties.

• Billy

Ik ben benieuwd wie de hoofdrollen gaan vertolken. Wie denken jullie dat het aan zouden kunnen?

• Lúùk

he he.. word er ook iemand wakker hier..

dit nieuws is zo'n twee weken geleden bekend gemaakt:p

• Lara

Ik kon 'm hier nergens vinden.. Ach dat krijg je als je examen moet doen.

• debby

ellen evers als roxy of velma, lone van roosdaal als roxy, ellis van laarhoven lijkt me ook wel leuk, marleen van de loo ook in de musical. kijk maar wie waar maar dat zou ik wel leuk vinden.

debbyy

• Miss Piggy

Ellis heeft hem de vorige keer al gedaan. Zou ze dat nu nog eens over willen doen? Misschien in een andere rol?

• Mo

Ellen Evers is ook al Roxy geweest vorige keer.

• Lara

Ik denk daarom dat ze hem niet zal gaan spelen. Ellen wil een uitdaging zien in een rol, en Roxie is dat niet meer voor haar.. Maar Lone lijkt me een hele goeie Roxie!

• Yessica

Vind je Lone er niet een beetje te oud voor?

• Lúùk

Lone is nu even oud als Simone toen zij Roxie speelde..

En Debby, er is een verschil met wie geschikt voor de rol is en wie je leuk vind om te zien he ;-)