Echte, actieve fans van Peggy Sandaal

• Roos

Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar echte diehard fans van Peggy Sandaal. Ik heb haar website opgezet ruim 3 jaar geleden maar er waren 5 actieve leden op het forum. Daarvoor heb ik 2 en een half een fanclub over haar gemaakt. Maar die was ook helaas niet actief. Terwijl ik erg mijn best deed om hem zo mooi mogelijk te maken en foto's te krijgen van haar enzo. En dat is Peggy niet waard! Dus wil ik alle diehard fans van Peggy vragen om lid te worden van haar fanhyves en actief mee te doen door middel van foto's en berichten te plaatsen bijvoorbeeld.

Het adres is: www.peggyfans.hyves.nl Doe het niet voor mij, maar voor haar.

Groetjes Roos

• Meja

Al is is het initiatief positief, ik denk niet dat er veel ‘die-hard-fans’ van Peggy Sandaal zijn (die meeste weten niet of nauwelijks wie zij is) en het is een beetje vreemd om mensen te vragen actief fan te worden omwille van de artiest zelf!

• Piet

Vertel eens, wie is Peggy Sandaal, en waarom is zij zo goed?

• Vinaigre

Ze speelde ondermeer in: SNF, Aida, De Lion King

• Yessica

Ik ken haar niet echt ofzo maar als ik jou en haar daar een plezier mee doe wil ik wel lid worden hoor.

• Tommey

Mooi Yessica! Weer een echte fan erbij.

• Vinaigre

Goh Yessica, jij bent wel heel erg ‘easy’…

• Meja

Hahaha!!

Ik weet niet of deze Peggy Sandaal er zo blij mee is een ‘charity case’ te zijn!

• Meja

Je weet wat dat betekent, Yessica! Een van je hobbies schrappen, meer spijbelen of voortaan eerder opstaan!! Actief is actief!!

• Yessica

hoe actief moet je dan zijn? Ik bedoel, ik weet niet zoveel over haar, dus wat kan ik dan op die site gaan zetten?