Hoi,
Zijn er misschien mensen die al weten wanneer Tarzan gaat stoppen en of er een verlenging van een reizende musical in het Circustheater voor in de plaats komt?
Ik ben benieuwd!
groeten,
Julian
De contractbesprekingen en verlengingen met de huidige en nieuwe castleden zijn nog gaande of net afgerond. Voorlopig Tarzan dus.
Mijn prognose: in oktober 2008 komt het bericht: Tarzan stopt! In december: wegens overweldigend succes Tarzan verlengd tot 1 maart 2009. Vanaf 10 mei 2009 (moederdag!): Mary Popppins (en daar hoort natuurlijk weer een kinder-casting tv programma bij, mark my words). Ondertussen verhuist les Mis naar Carré, en sneuvelt Dirty Dancing vroegtijdig om opgevolgd te worden door…. uh …. Wicked???? Of is het decor uit duitsland dan nog niet beschikbaar?
Wicked past never nooit niet in het Beatrix theater.. Daar is de backstage ruimte te klein voor.. en het decor van Wicked te groot! (Wicked zal eerder naar een theater als het Circus theater gaan, maar ik denk eerder het nieuwe JvdE theater)
Tarzan stopt voorlopig nog niet.. ga er maar vanuit dat de musical minimaal 2 jaar draait (en ze hebben pas hun eerste verjaardag gevierd..) dus we zitten er nog een tijdje aan vast.
Mary Poppins zal nog wel eens de opvolger kunnen worden. Logisch gevolg van Aida, Lion King en Tarzan.. Alleen dat is dus pas over een tijdje.. Wie weet heeft Disney dan wel weer een nieuwe musical flop geproduceerd die ‘verbeterd’ moet worden in Nederland!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?