Einde Tarzan

• Vinaigre

Ik vind hem zelf ook niet zo heel sterk… maar gelukkig zijn er wel mensen die de achterliggende gedachte ervan begrijpen… ;)

• Tommey

Ik ken helaas het Beatrix niet van achteren. Valt er niets te verbouwen? Dat is al voor minder gebeurd. Het nieuwe JvdE-theater… tja, ik blijf hopen dat het er komt. Gelukkig willen ze wel alvast in najaar 2008 met de parkeergarage beginnen, da's al iets.

• Martijn

Vond Tarzan een vrij ssaie musical, dus van mij mag -ie stoppen. Hoop niet dat Mary Poppins de opvolger wordt. Vond ik ook behoorlijk saai. The Little Mermaid misschien?

• Lúùk

Er valt weinig te vergroten achter..

Het probleem is gewoon dat er vrij weinig mogelijkheden zijn met het Beatheater..

(daarom gaan ze het ook slopen over een aantal jaar..)

Bovendien moet Wicked uit kunnen paken.. Die ‘torens’ aan de zijkant en die draak boven de lijst.. allemaal iets wat in het Beatrix theater nogal sullig zal staan..

Mary Poppins is ook een saaie musical.. maar wel een groot succes

Little Mermaid komt voorlopig niet naar nederland..

• Mary

Mary Poppins saaiiiiii???? verklaar je nader,

Het was niet een topper in musicalland, maar was leuk om een keer gezien te hebben.

• Martijn

Vond het decor prachtig en de dansnummers ook erg leuk, maar de dialogen duren zoooo ontzettend lang. Ik heb de voorstelling in London gezien en veel kinderen konden ook niet stil blijven. Dat is voor mij toch wel een teken dat het niet goed zit.

• Martijn

Ik denk trouwens hetzelfde over The Lion King en Tarzan. Het ziet er allemaal heel mooi uit, maar heeft vrij weinig inhoud.

• Vinaigre

Typisch Disney dus. Leeg vermaak voor de massa.

• Tommey

Kortom: ideaal voor het Circustheater! Ik krijg visioenen van Mary Poppins Poppen bij de AH samen met een wondertas waar paraplu en bed in opgeborgen kan worden.

• Julian

Inderdaad, spaar ze alle vijf!

Met als ideale follow-up, na krap een jaar, spaar nu voor ieder tweede kaartje gratis, bij uw AH-boodschappen..

(laat die reclamejongens maar schuiven..)