Op zoek naar een geschikte monoloog.

  • wendy

    Hee Mirthe,

    ik ga voor de zelfde opleiding als jou auditie doen in mei!

    hoe is de auditie bij jou gegaan, en welke monoloog heb jij gebruikt?

    xx Wendy

  • santoucha

    Kan je wat monologen dr uit typen?

    Ik heb zondag mijn auditie en ik moet een monoloog doen.

    alvast bedankt

  • Jolien

    He!

    Wat grappig dat mijn topic nog steeds loopt.Ik heb 11 april ook auditie gedaan voor de WNA in Hengelo! En ik ben dooooor.. dus zaterdag weer.

    Wie nog meer?

    Oh en een tip, ik zou geen monoloog kiezen uit een boekje!

  • romy

    hester, welk monoloog heb jij gebruikt? kun je het mij mailen ,ik ben 15jaar en ind alles zo zwaar.alvast heel erg bedankt,Romy

  • Verena

    Ik heb vrijdag auditie en nog steeds geen goede monoloog gevonden!

    Wie helpt mij? :o

    Ik ben 16 jaar, dus het liefst een niet te zwaar stuk en heb hoeft maar rond de 10 regels te zijn.

    (als het een monoloog is waar ik een stukje uit kan halen is het ook goed)

  • Jolien

    DAT dit topic er nog steeds is! Ik sta versteld, jaar geleden aangemeld!

    Maar Verena, je moet je monoloog binnen 2 dagen nog leren? Nou slecht voorbereid, sorry!

  • sd

    Hey Wendy,

    Het is al een jaar geleden dat je auditie moest doen, maar ben je door?

    Ik doe namelijk dit jaar auditie voor de musicalopleiding op Fontys, en ik

    vroeg me af of je nog tips voor me hebt….Kan ze goed gebruiken!

    Groetjes, Sarah

  • Conne

    Hoi iemand voor mij een leuke monoloog ik ben 18 jaar, het moet ongeveer 3 minuten duren en heb vandaag te horen gekregen dat ik a.s zondag auditie moet doen dus niet veel tijd meer. Hoop dat iemand mij kan helpen is voor frank sanders

  • Yana

    Hallo,

    over 2 weken ga ik auditie doen voor de musical opleiding in het koninklijk conservatorium in Brussel en ik moet zelf noch een monoloog vinden. Ik heb al wat rondgekeken en heb al wat tips gevonden maar ik kan de monologen niet vinden op google en met de huidige situatie is het nogal moeilijk om naar de bibliotheek ofzo te gaan. Heeft iemand misschien noch wat tips of misschien een monoloog dat ze willen doorsturen?

    Yana :)

  • Flore

    hoooi! Ik heb binnenkort een auditie voor een musical opleiding en moet een monoloog brengen. Hebben jullie aanraders (liefst niet te lang of te zwaar)

    danku!