Ik las hier iets over een kortingsactie op Les miserables. (paar topics naar beneden). Mijn man belt net om met die actie kaartjes te reserveren en krijgt te horen: We hebben alleen nog maar losse stoelen eerste rang.
Dat wil hij niet, dus hij vraagt om een andere datum.Dat kan niet, alle eerste rangs kaarten zijn uitverkocht naast elkaar voor ál die datums. (bij sommige staat erbij, alleen maar losse plaatsen maar op die dag dus niet)
Ik zit net op dat moment op internet te kijken en kan dus twee kaarten stalles eerste rang reserveren.Ik zeg dat ook tegen hem en hij weer tegen die vrouw.
Die zegt dat telefonisch , geen twee plaatsen kunnen worden geboekt wanneer er een derde (lege) plaats naast staat.Maar als ik die kaartjes via internet bestel , dan zijn het er ook maar twee en is die plaats ernaast alsnog leeg.
Ja daar kon ze ook niks aan doen,dan moest ik maar via internet boeken.Dat kan niet,want bij die aanbieding staat, Alleen telefonisch en boek ik ze nu via de site betaal je alsnog 65 euro per kaartje. Waarom dat was, kon ze me niet vertellen.
Iemand hier die misschien weet hoe dat daar werkt en wat nou het probleem is?
(meerdere keren bellen heeft ook geen nut want de eerste keer was het hélemaal uitverkocht en herrinnerde ik me dat iemand hier ooit zei, gewoon nog eens bellen en toen kon het ineens wel)