Les Misérables zelfde kant op als Evita

• JV10

Hallo, ik probeerde gister op de webshop van musicals.nl de cd van les misérables te bestellen.

toen ik op bestellen drukte stond er dat ik een nummer moest bellen, en de vrouw die opnam vertelde mij dat de cd er waarschijnlijk helemaal niet gaat komen.

ik vind dit nogal op de situatie van de cd van Evita lijken.

iemand enig idee hoe dit komt?

• Lúùk

De cd van Les Mis is ook gewoon opgenomen en gaat er ook gewoon komen. Weet niet wat ze je verteld hebben, maar hij is gewoon uitgesteld

• Polly

Ja, de cd van Evita was toch ook opgenomen? Dus dat zegt dan niet zo veel…

• JV10

ze vertelde dus dat het er steeds meer op gaat lijken dat hij niet komt.

• spook

Hartelijk dank voor de e-mail, welke wij recentelijk ontvangen hebben. Momenteel heeft de licentiehouder nog geen akkoord gegeven op de arrangementen van de CD van Les Misérables. Daarom is het dan ook niet bekend wanneer de CD zal uitkomen. Wij hopen echter wel dat wij CD zo spoedig mogelijk kunnen laten drukken zodat u van de muziek kunt nagenieten. Wij vertrouwen erop u goed te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Astrid Flokstra Joop van den Ende Theaterproducties B.V.Customer Services

• Tommey

Geen akkoord voor de arrangementen? Heb LesMIs2008 nog niet gezien, maar ga nu helemaal twijfelen. Ik neem tenminste aan dat de CD dezelfde arrangementen gebruikt als de Luxor versie.

Ik heb net al verbaasd/verdwaasd geluisterd naar Nurlaila en dat hielp niet mee om kaartjes te kopen. Rene trok me wel bijna over de streep (en Jamai verbazingwekkend genoeg ook).

Nee, het is verontrustend zo'n mailtje van Astrid.

• Meja

Ik vind Nurlaila erg goed maar vind deze interpretatie ook absoluut niet passend voor de rol en echt niet mooi!

• AJ

Nurlaila vond ik wel mooi gezongen, maar alsjeblieft, kon dat hoofd niet even stil blijven staan op dr nekkie?:P

• Marijke

De berichtgeving is al zo vaak veranderd.

De laatste versie is: release half Juli.

Kom maar op met die (highlights) CD!

• elise

de cd komt er gewoon als het goed is, want hij is al opgenomen en ze hebben daar veel geld aan besteed dus dan zeggen ze het niet meer af. de cd van evita was niet eens opgenomen dus dat kan je niet vergelijken