Kijkt er iemand naar de finale van I'd do anything, vanavond op de BBC? Wie moet er de rol van Nancy krijgen: Jessie of Jody? En waarom?
Ik heb het net allemaal op de dvd-recorder bekeken en gelukkig is het Jody geworden. Zij was van begin af aan mijn favoriet voor de rol.
Het probleem bij Jessy was dat ze niet te regisseren viel. Als ze haar eigen act mocht doen was het allemaal prima voor elkaar maar zodra ze regie-aanwijzingen kreeg verzoop ze. Persoonlijk vond ik dat ze onterecht in de finale stond. Jessy heeft 12 weken lang dezelfde act - moeilijk kijken en robotachtige bewegingen - opgevoerd tijdens haar songs en geen progressie getoond in haar spel.
Het was overduidelijk dat Jody de ‘people’s vote' genoot omdat ze zo lekker down to earth is. Mooie performances ook van haar kant met haar ietwat soulachtige rauwe stemgeluid.
Al met al heeft de BBC met deze serie weer 12 weken lang top amusement gebracht (hebben jullie gezien hoe het wel moet AVRO, EvL en Frits?) met maar een minpuntje. Ik vond de reactie van Cameron Macintosh nadat bekend werd dat Jody had gewonnen namelijk verre van chic. ‘I’m thrilled for Jody' was het enige wat deze musicalmogul te zeggen had. Shame on you, Sir Cameron.
Natuurlijk was het raar geweest als hij superpositief geweest was over Jodie na al z'n valse nichtenopmerkingen tegen en over haar. Ik vond dit meer een reactie van een verwende drol die z'n zin niet had gekregen.
John Barrowman en Denise van Outen waren wel zeer in hun nopjes met de verkiezing van Jodie, gewoon omdat ze overall de betere en meest constante van de twee finalisten was. Het zegt volgens mij al genoeg dat Jessie al twee keer is afgewezen voor een toneelschool voor ze aan deze casting show meedeed. Dan zit er volgens mij in de basis iets niet goed.
Jody was vanaf dag 1 mijn favoriet voor de rol, maar ik moet zeggen dat Jesse me in de loop van het hele proces toch wel om wist te turnen. In het begin zag ik er niet veel in, maar ze heeft wel het volkse wat een Nancy in mijn ogen moet hebben en ik vond haar optreden met de Oliver in de finaleshow geweldig.
Ik vond Rachel bij tijd en wijle ook geweldig, hoewel ze ook haar mindere momenten had, maar die vond ik dan weer te “nuffig” voor de rol. Samantha zou misschien nog wel eens een leuke Elphaba kunnen zijn…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?