anatevka

• jolanda

hoe vonden jullie het gister? ik vond het heel saai en echt totaal niet grappig en leuk. ik vind het ook echt jammer dat mark vijn het gaat doen zijn shows is over het algemeen nooit veel soeps en wat denken jullie gaat ie goed lopen of niet?

• Vinaigre

Wie? Mark Vijn? Ik wist niet dat ie slecht liep…

• Tim

Jouw mening over het optreden is niet gebaseerd op wat je te zien heb gekregen op het Gala, maar op wat jij vind over Mark Vijn.

Dit optreden had op deze manier net zo goed van elke andere producent kunnen zijn.

Beetje flauw.

• Karin

Tja, Anatevka is een klassieker van de hoogste plank, dat moet het hebben van het verhaal en de personages en niet van de kostuums, decors en dansjes. Niet iedereen is daarvan gecharmeerd.

Ik denk nog steeds met veel plezier terug aan de revival op Broadway een paar jaar geleden. 1 decor, met een paar kleine toevoegingen, heerlijk :)

En nog even over Mark Vijn… volgens mij had dit net zo goed een promo van de productie van Van den Ende uit 1997 kunnen zijn. Dat had er precies hetzelfde uitgezien.

• Tim

Dat bedoel ik, Karin!! :-D

Maar voor sommige mensen staat Anatevka gewoon te veel stil met te weinig kleurtjes.

• Dave

Om eerlijk te zijn denk ik echt dat er geen hond op deze show zit te wachten.

Ik weet dat het lastig is met rechten krijgen voor fatsoenlijke shows, maar dit……

• Meja

Nou, 10 jaar geleden was het anders een daverend succes hoor! Ik vond en vind het nog steeds een van de mooiste producties van de afgelopen 10 jaar van JvdE.

En over de ‘kleurtjes’ e.d.; het was toen ook qua decor en licht een PRACHTIGE productie. Scenes als ‘Traditie’ en ‘Tevye’s nachtmerrie' waren echt een lust voor het oog!

Als diezelde productie nu weer naar NL zou komen, zou ik direct boeken. Vond de cast overigens ook geweldig toen!