'Miss Saigon' terug naar Nederland?

• Moutarde

Zou wel leuk zijn als het dan in het Circustheater is, want daar was het de eerste keer ook

• Trutje

Wat moet ik me voorstellen bij “ietwat afgeslankte voorstelling”

Hebben ze er stukken uitgehaald dan?

• Vinaigre

Linda en Tony op dieet?

• Dave

En het zou ook leuk zijn als Linda Wagenmakers op 40 jarige leeftijd weer Kim gaat spelen. Want dat deed ze de eerste keer ook.

En dan hoeft ze niet te wennen aan een heel nieuw theater. ;)

• Dave

Je moet je een voorstelling voorstellen waarbij vrijwel niets meer hetzelfde is als in de versie die je kent.

De nachtclubscene is qua decor geminimaliseerd, maar deze setting gebruiken ze wel voor alle volgende scenes, zoals zon en maan, waarom god, en de laatste nacht. Dus geen kamertje met bed meer, geen mooie balkonscene in de laatste nacht, het oogt meer als een zeer portable amateurproductie die het moet hebben van een zeer sterke cast.

• Dave

Hier een voorbeeld van de setting:

http://www.youtube.com/watch?v=5_C43awhIX0

• Vinaigre

qua decor à la V&V dus

• Martijn

Vind het er prima uitzien. En Miss Saigon blijft zonder grote decors ook wel overeind, omdat het verhaal goed is. Prachtige uitvoering van ‘Now That I’ve Seen Her' in het filmpje door Kerry Ellis.

• Karin

Liever Miss Saigon terug in afgeslankte versie, dan helemaal niet terug.

Vind het alleen wel sneu voor alle mensen die destijds hier naartoe zijn gekomen om hier te spelen, de taal geleerd hebben, en na het einde van de productie weer terug gegaan zijn richting het Oosten… Kunnen ze nu weer deze kant op komen ;-)

• Tim

Ik krijg eerder het gevoel dat de Wereldtournee het Haags Congrescentrum aan gaat doen dan dat er een nieuwe Nederlandse productie komt…