Les miss vraagjes!

• Bianca

Ik ga aanstaande zaterdag met kaartjes gewonnen bij de postcodeloterij naar les miserables toe.Ik had een paar vraagjes.

Het is inclusief een brunch,begint om 13 uur.Begint dan ook de voorstelling,of is dat inc de tijd die je nodig hebt voor het eten?

Met andere woorden: Hoe laat begint het,en wanneer is het weer afgelopen ? (zodat ik weet hoe laat we weer thuis zijn)

En stalles rij 17, zijn dat goede plaatsen (in de 40 is het stoelnummer)

En als laatste vraag: wie weet welke mensen er spelen op zo'n middagvoorstelling? (déze middagvoorstelling :D )

• Tommey

http://nl.wikipedia.org/wiki/Brunch (om 13.00 uur heet het gewoon een lunch).

Ga je niet op zondag? Bij mijn weten is er geen matinee op zaterdag. Maar ik kan me vergissen.

• Bianca

Dus uit jou berichtje kan ik opmaken dat de voorstelling begint om 13 uur en dat we eerder daar aanwezig moeten zijn voor die brunch? De brief ligt bij mijn vriendin en ik kan dus niet kijken,ik dacht dat hier wel mensen het zouden weten.

Nee, Ze zei echt: zaterdag 14 juni om 13 uur.En ik heb net even op marktplaats gekeken en daar werden die kaartjes ook aangeboden en staat overal hetzelfde bij,13 uur , en dezelfde datum.Misschien dat die mensen van postcodeloterij wel een speciale voorstelling hebben “gekocht” ?

Ik vroeg het me gewoon af, of zo'n matinee om 13 uur begint of bijv om 14 uur zodat je nog een uur hebt om te eten,Want een uur maakt best veel verschil als je een trein moet halen ;O Bedankt voor je antwoord!

• Tommey

De zondagmiddag begint om 1400, maar dan begint de avond om 1900. Dus wellicht begint jullie (inderdaad, waarschijnlijk speciaal voor Postcodeloterij) voorstelling om 1500 (een uurtje bruinch is wel erg kort, toch?)? En dan ben je om 1810 klaar. Dus zo rond 2130 thuis.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=478&i=91022&t=90915

• Bianca

Ik heb er echt geen verstand van,Ik dacht dat een brunch(buffet) gewoon in een uurtje klaar zou zijn (dat stond er namelijk,brunchbuffet!) dan word dat inderdaad een latertje,kunnen we daar rekening mee houden,dank je wel.

(ik had gezocht op titel “eindtijd” hahaha :D )

Duurt erg lang,had ik niet verwacht.Dan wacht ik tot mijn vriendin terug is en even kan kijken op die brief voor me, Thanx!

• anne

Op zaterdag begint de matinee ook om 14.00 uur.

• Ulla

waarom bel je het luxortheater of de topticketline niet? dan weet je het zeker en zit je niet meer in onzekerheid.

volgens mij begint de brunch om 13.00uur en om 14.00uur begint Les Mis.

Weet je zeker dat het zaterdag 14 juni is? want deze staat namelijk niet i nde lijst dat je kaarten kan kopen. Of is het een besloten voorstelling?

• elisabeth

Ook kan het nog zijn dat de “brunch” speciaal in opdracht wordt gemaakt van de postcode loterij en dat dit dus niet de gangbare brunch is (die waarschijnlijk net zo lang duurt als normaal een theaterdiner).

Is dit het geval dan kan het wel b.v. maar een uur of 3 kwartier zijn. Soms is dit een lopend buffet en zonder dat er meerdere aparte gangen zijn. Waardoor het geheel minder lang hoeft te duren.

• Bianca

Ik heb het briefje inmiddels gezien, De brunch begint om 13.00 uur, op de kaartjes staat dat de voorstelling om 14.00 uur begint.Het is inderdaad een besloten voorstelling die helemaal is uitgekocht door de postcodeloterij en dus niet te boeken via topticketline. (er zit ook een flyer bij waar dat opstaat trouwens,dat het speciaal voor de PCL is )

De plaatsen die we hebben zijn trouwens Stalles, rij 17 stoel 35 en stoel 36.

Ik kan nergens een plattegrond vinden (alleen PDF en dat kan ik niet openen), Iemand toevallig die weet of dat mooie plaatsen zijn?

@ elisabeth: dat klopt helemaal ;)

• Bianca

Allemaal bedankt voor het antwoorden trouwens!