De musicalwens van Monique Smit

• Vinaigre

De musicalwens van Monique Smit (bron: De Telegraaf 11-6-2008)

Monique´s stembanden zijn nog nauwelijks bekomen van de operatie of ze heeft de lat alweer wat hoger gelegd.

De zus van Jan Smit wil niets liever dan een rol in een musical. Ze vertelt in weekblad Story: “Als ik dan hoor dat er audities zijn voor High School Musical sta ik echt te popelen om mee te doen. Ik weet helemaal niet of ze wel op mij zitten te wachten. Maar het lijkt me zo vreselijk gaaf om te doen!”

Ik zou waardig willen besluiten met: MOGEN WIJ EVEN OVERGEVEN!

• Lara

Moge God ons behoeden..

• Meja

Het ergste van dit alles is; ze krijgt er ook nog een!! Wedden???

• Ed

Mag ik dan tekenen voor de rol van Rachel Hazes in Hazes de musical ;)

Moet ze wel eerst haar Volehhndaaams afleren en aan haar Rotterrrdamzz gaan werken, ………….owh ja en misschien ……………. eerst eens leren zingen.

*zucht*

• remco

misschien is de rol van raggel wel voor haar goed te doen….

je hoeft niet te zingen regelmatig dom en droevig uit de ogen kijken …

en alleen maar te zeggen ik doe het allemaal asl nagedachtenis aan dré …

• marloes

deze weddenschap win je…

• Meja

..of ik daar blij mee moet zijn, Marloes ;-)

• Piet

Hé, d'r is natuurlijk helemaal niets mis met haar wens…..

velen dromen van een musicalrol.

Maar er is iets met producenten als ze mensen om andere redenen dan het talent voor een rol casten. En er is iets mis met “het publiek”, dat blijkbaar liever bekende namen in rollen ziet dan grote talenten. Als niemand gaat kijken naar op deze manier gecaste musicals is het zo afgelopen!

• Vinaigre

Mee eens, Piet… maar dan kun je zo'n beetje de hele musicalindustrie in NL wel opdoeken.

• snottebel

ook ik moet er echt niet aan denken dat dit gaat gebeuren…

mijn god

ut kind moet eerst maar eens uit de pubertijd en een goede zangleraar/es nemen dan is het wel mogelijk denk ik oh ja en acteerles en bewegingsles. misschien dat ze dan de drie kunsten voor musical kan gaan beheersen