Wicked naar NL!?

• Martijn

Volgens www.broadwayworld.com komt Wicked volgend jaar naar Nederland. Het meerst logische lijkt mij dat het de opvolger van Tarzan wordt. Ik hoop dat het waar is.

Marjolein Teepen for Elphaba!!!!

• IR

Ik hoop eerder dat ze Willemijn Verkaik uit Duitsland plukken voor Elphaba. En Chantal Janzen op de plank laten staan bij het verkiezen van Glinda. Ik weet dat ze het goed zou kunnen spelen en het is typecasting, maar mijn god, ik wil d'r die partijen niet horen zingen (zesentwintig tertsen verlaagd)

• jolanda

26 maar?…

• Yessica

sorry maar wat zijn tertsen?

• Pjotr

ik zie liever Suzan Seegers in de rol voor Elphaba of Glinda maar in iedergeval niet Chantal janzen.

• Fryke

ja inderdaad marjolein…als je die persoon hoort zingen die in Amerika Elphaba is, dan hoor ik echt de stem van marjolein er zo in!!

lijkt me zo cool als hij naar NL komt…wil eigenlijk al naar Londen om hem te gaan bekijken:D

• Luuk

Krijgen we nu alweer deze discussie..

Elke maand hetzelfde

“Wicked komt naar nederland” blablabla

Ja wicked zal waarschijnlijk naar nederland komen.. maar laten we het gewoon even afwachten.

Keer op keer die discussie weer over de cast. Onderhand ben ik het zo zat.. Verzin eens iets nieuws ofzo