Girlfriends Fontys Musicaltheater

• Miriam

Ik ben gisteren naar de matinee voorstelling geweest van de Fontys Dansacademie. Ik stond werkelijk verbaasd van het niveau van deze groep mensen. Ik ga normaal gesproken niet zo graag naar voorstellingen van de Fontys Dansacademie, omdat ik geen fan ben van hun artistieke leider Barrie Stevens. Maar wat deze regisseur (Jos Dom) heeft gedaan is werkelijk fantastisch. Hij heeft ervoor gezorgd dat iedere personage in de show een belangrijk aandeel had. Heel jammer vond ik de vertraging van ruim een half uur van de show ivm een technische storing. Hierdoor was het publiek toch licht geirriteerd. Ook de hitte in de zaal deed geen goed. Maar het mooie spel van de dames en heren en de sublieme zang maakte veel goed. Ik hoop dat deze mensen snel het werkveld in zullen gaan, want ik weet zeker dat we veel van hen zullen horen.

Miriam

• sterretje

Ik heb girlfriends niet gezien, maar ben gister wel naar de matinee voorstelling van growing up geweest van de 1e jaars musicaltheater. Was echt diep onder de indruk van hoe goed de 1e jaars al zijn, spel dans en zang alles was heel echt en vol emotie! Nog meer mensen geweest?

• Luuk

Ik ben vrijdag avond naar Girlfriends geweest.

Moet zeggen dat ook ik enorm onder de indruk was van deze studenten. Ze zongen goed, danste synchroon (heeel belangrijk) en ze acteerde stuk voor stuk erg lekker!

Het stuk zelf is opzich niet heel boeiend, maar het bleef interessant genoeg om naar te kijken..

Een aanrader, alleen jammer dat ze maar 3 keer hebben gespeeld ;-)

• wilma

Volgens de programmaboekjes is de artistiek leider fontys musical theater Linda Lepomme.

• Tim

Linda Lepomme is dat al enkele jaren.

En Girlfriends is de eerste geslaagde productie onder haar leiding. Ze had wat opstartproblemen met een paar rampzalige voorstellingen als gevolg.

Met Girlfriends zijn ze blijkbaar weer op de goede weg. Het creative team alleen al klonk in elk geval alweer veelbelovend. Ik baal toch wel dat ik niet geweest ben dit keer.

• Kim

Supervet dit te zien! Kzit zelf in het eerste jaar en fijn dat Growing Up is bevallen!! xxx

• wilma

Ik heb een andere voorstelling gezien dan jij (meen ik me te herinneren). Ik vond die bepaald niet rampzalig, was er eerlijk gezegd vorig jaar al door verrast. Was toen een meer muziektheaterachtige voorstelling.