Sunset blvd.

• Ruud

Hallo Mensen.

Vanmiddag kaarten gekocht voor Sunset blvd. Wie heeft deze musical al gezien ?

Groeten Ruud.

• Vinaigre

Ik. 13 jaar geleden in Londen.

• Ruud

Hoi Vinaigre

En hoe was hij. ???????????

Groeten Ruud.

• Paula

Ik heb hem jaren geleden in New York gezien.

Ik was er onder de indruk.

Nu maar hopen dat de vertaling een beetje mooi geworden is.

Ik ben een fan van Simone Kleinsma, maar heb mijn twijfels over haar als Norma.

Ze is in mijn ogen niet “statig” genoeg.

Bij Norma denk ik altijd aan iemand als Ellen Vogel, die ALTIJD grand dame is

Maar ja, zo iemand loopt er volgens mij niet rond, al komt Pia Douwes een eind de goede kant op.

Afwachten dus maar.

• Polly

Ellen Vogel! Dat zou wel erg interessant geweest zijn :)

• Meja

Norma Desmond is volgens mij een vrouw van in de 50. Ellen Vogel is een hoogbejaarde vrouw van achter in de 80 (al zou je dat niet zeggen!).

• Polly

Nee, vandaag de dag zou dat inderdaad niet meer gaan, maar een jaar of wat terug… zou leuk geweest zijn.

• Miss Piggy

Ook gezien, in Londen, jaren geleden. Met Betty Buckly (of Buckley), als ik het me goed herinner (tja, iemand heeft mijn programmaboekje gejat).

Ik vond het een prachtige voorstelling, de muziek draai ik nog regelmatig (hoewel de laatste tijd bij geprek aan een functionerende stereoinstallatie eigenlijk niet zo vaak meer).

Vooral het decor vond ik indrukwekkend. Later heb ik de film ook eens bekeken, ik vond het fascinerend om te zien hoe groot de overeenkomsten waren. ALW heeft specifieke uitdrukkingen exact overgenomen (eigenlijk wel logisch).

Ik ben heel benieuwd hoe Simone het gaat doen, ik denk dat ze dat heel goed kan, of ik daar gelijk in krijg zullen we wel gaan merken. Nu nog kaartjes kopen….

• Vinaigre

Mijn beleving destijds? Impossante decors, mooie muziek en een topcast

(Betty Buckley als Norma, John Barrowman als Joe en Michael Bauer als Max.

Da's pas andere koek dan Anthonie K.

• mona

Gerry van der Kleij!!!