Sunset blvd.

• Martijn

Te oud.

• Polly

Ja, zowel Ellen Vogel als Gerrie van der Kleij zijn te oud voor de rol (of te oud om de rol nog te kunnen spelen. Maar bij deze vrouwen geloof ik onmiddellijk dat ze een grande dame van de stomme film geweest zouden kunnen zijn, daar heb ik zowel bij Pia Douwes als Simone Kleinsma wat moeite mee. Ze kunnen het ongetwijfeld zingen en het personage spelen, maar denk dat bij de eerste twee genoemde dames de geloofwaardigheid groter zou zijn geweest.

• Paula

Maar wie heeft dan die alure?

• jawi

Jasperina de Jong?

• Ed

Ik had altijd Gerrie van der Klei en Jenny Arean boven aan mijn lijst staan, beide kunnen het nog prima spelen.

Ik had het Gerrie zeer gegund, maar zij is net als Norma nogal eigenzinnig in haar keuzes dus het zal me niks verbazen als ze de rol zou afslaanToch zal je nergens ter wereld een actrice vinden die zo'n prachtig “stomme film hoofd” heeft als zij.(*teruglees ja het klopt toch*)

En Frédérique Sluyterman van Loo zie ik ook een echte puike Norma spelen

• Dave

Gerrie van der Klei en Jenny Arean zijn qua stem totaal niet geschikt voor deze rol.

Ken je de muziek wel?

• Tim

Hmm… Gerrie en Jenny zouden de rol fantastisch kunnen spelen. Het is een kwestie van ‘denken buiten het standaard plaatje’.

Jenny is een contra alt. Nee die kan de muziek niet onbewerkt zingen. Gerrie kan dat echter wel. Ik heb haar al eens een fantastische With One Look horen zingen.

Bij de namen van Simone en Pia denk ik vooral ‘lekker veilig’. Ik vind beide dames overigens geweldig en op het forum van broadwayworld waren ze ook weg van Simone.

Frederique Sluyterman van Loo vind ik nog steeds een ideale keuze voor deze rol… Al zou ik het Ellen Evers ook erg graag zien doen.

• Meja

Ik ben het absoluut met je eens dat qua hoofd Gerrie van der Klei een perfecte Norma zou kunnen zijn. Ze heeft echt een Bette Davis oogopslag, inderdaad echt een uitstraling van het oude Hollywood.