Joe, de hemel kan wachten

• Moutarde

Geeft niet,

moutarde en vinaigre zijn als…….peper en zout

Moutarde

• Vinaigre

scherp en zuur lijkt mij een betere benaming :)

• Mo

Die auto heb ik en afslag S116 lukt me ook nog wel, maar als ze dan daar waar ik linksaf moet met bouwverkeer aan de gang gaan en ik niet meer zie hoe en waar ik af kan slaan….

Tja, dan kan ik dus nog een rondje ringweg incl. file gaan rijden tot ik in de herkansing kan. Op de terugweg nog om 23.55 uur in de file op de snelweg vanwege een openstaande brug…

En OV is geen optie omdat je als vrouw alleen niet midden in de nacht om het CS heen wil lopen (achteringang was de laatste keer op slot).

De voorstellingen maken echter een hoop goed.

• elisabeth

Je kan ook met bus 33 of 32 gaan als je met het OV moet. Dan kom je gewoon aan de voorkant uit. De bus gaat gewoon door de tunnel namelijk.

Die achterkant van het station is overigens ook nog best wel te overleven hoor ;)

Het is wel jammer als het hek na de voorstelling op slot zit en iedereen een kwartiertje moet wachten tot het personeel van M-lab gealarmeerd is. En goed als zo'n conducteur van de NS dan ook nog is tegen je staat te liegen over de mogelijk of je uberhaupt nog wel thuis kan komen (en wat de snelste route zou zijn) ben je helemaal niet zo blij.

Maaarrr dan heb je wel de kans gehad om eindelijk weer is live naar de prachtige muziek van het duo van Dijk te luisteren :) Ik heb een top avond gehad (ja ook ondanks het overcrowded podium ;) en het naar mijn mening na 11 jaar nog steeds vrij saaie ‘Inspiratie’, waar zo onbegrijpelijk hard voor geapplaudiseert werd)!

• Mo

Over welk hek hebben we het nu? Het hek bij het M-Lab of dat hek dat de achterkant van CS afsluit na een bepaalde tijd 's avonds.

Ik heb niks tegen de achterkant van het CS als ik er naar binnen kan. Het wordt vervelend als het dicht zit en ik vervolgens helemaal om het CS heen moet lopen onder een tunnel door. Ik ben niet bang uitgevallen en kom uit een grote stad maar zit niet op dit soort donkere wandelingen om middernacht te wachten.

Als er een andere manier is om snel van de pont in CS te komen op het late uur dan hoor ik dat graag van iemand.

• elisabeth

Het hek van M-lab bedoelde ik (ik denk dat “het personeel van M-lab” je ook niet echt kan helpen als je bij het hek van het centraal station staat ;) ).

En als je met de bus gaat hoef je dus helemaal niet met de veerpond of je op welk moment dan ook aan de achterkant van het station te bevinden. Je zit 7 minuten in de bus en moet dan nog een minuut of 8 lopen naar M-lab. (En iedere 4 tot 8 minuten komt er een bus langs. Is ook best frequent vond ik zelf) Wat dus zelfs ook nog is sneller is dan met de veerpont (volgens informatie van 9292ov.nl in elk geval).

• RM

zeg elisabeth, ze zouden je iig over het hek van het cs kunnen heen tillen?