cd les miserables

• lieke

ik heb al een hele tijd geleden de cd van les miserables besteld via de theatershop van joop van den ende maar ik heb de cd nog steeds niet binnen. nu lees ik op vele sites dat mensen de cd al in de winkel gekocht hebben en dat hij al overal te koop is. zijn er meerdere mensen die de cd besteld hebben en nog steeds niet binnen hebben of ben ik de enige???

• Romy

Nee hoor, ik heb hem ook nog niet.

• Musicalfan

En dat is dus precies de reden waarom ik zo'n cd niet meer bestel bij de theatershop… er is al een aantal keren gebleken dat je de cd (veel) eerder in de winkel kunt kopen (voor dezelfde prijs!), dan dat de cd je wordt toegestuurd door de theatershop.

• Tim

Volgens mij is het bij Mamma Mia de enige keer geweest dat de bestellers bij de Theatershop de cd een week of twee/drie eerder hadden dan de rest.

• lieke

ik heb de cd inmiddels binnen…..

• JV10

Ik heb zondag mijn cd van les mis besteld.

en ook gelijk betaald.

toen zag ik dat de cd bij frs veel goedkoper is en dat hij ook gehaald kan worden in de winkel. ik heb spijt van mijn aankoop bij theatershop.

met hun beloften van opsturen binnen 1 werkdag.

• Meja

Heeft JvdE nog niet eens de mogelijkheid om cd's online te downloaden? Ben je gelijk van dit hele gedoe af.

Ik koop zelden nog cd's!

• Moutarde

cd zojuist bij de Mediamarkt Utrecht gezien voor € 15,99.

Ik dacht, ik meld het even (zout in de wonden?)

Moutarde

• Dave

En wat vinden we eigenlijk van de cd?

• Moutarde

geen idee wat ik er van vind, ben ook helemaal niet van plan 'm te gaan kopen.

Is toch gewoon hetzelfde als de vorige cd, maar dan andere zangers?

Moutarde